اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

زاکانی: درخواست کمک به ویژه از مناطق محروم کشور را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت

شهردار تهران با اشاره به وقوع سیل در کنارک گفت: ‏در حد مقدورات، درخواست کمک و همکاری به خصوص به مناطق محروم را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

زاکانی: درخواست کمک به ویژه از مناطق محروم کشور را  بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی، شهردار تهران در صفحه شخصی خود در توئیتر درباره وقوع بارندگی‌ شدید و سیل در سیستان و بلوچستان  اظهارداشت: تعدادی از آتش نشانان متخصص و بخشی از تجهیزات فنی شهرداری تهران، جهت امدادرسانی به مردم ⁧‫کنارک‬⁩، اعزام شدند. 

وی افزود:  ‏در حد مقدورات، درخواست کمک و همکاری به خصوص از طرف مناطق محروم را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت.

گفتنی است،‌ سازمان آتش‌نشانی با یک دستگاه خودرو نورافشان، یک دستگاه جرثقیل، یک دستگاه رولاف، دو خودرو کاپرا و یک دستگاه سمند با ۱۷ آتش‌نشان همچنین دو پمپ فوق سنگین، دودستگاه پمپ نیمه سنگین و ۱۰ دستگاه پمپ سبک و تجهیزات لازم جهت آبکشی و عملیات آبگرفتگی خود را تجهیز و به سمت کنارک حرکت کردند.

 سازمان پسماند هم با دو دستگاه خودرو کمرشکن و دو دستگاه خودرو حرفه‌ای جنتکس با هشت نیرو به سمت کنارک رفت. همچنین نیروها پس از رسیدن به کنارک با هماهنگی نیروهای محلی کار امدادرسانی را آغاز کرده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول