اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد

منابع خبری عراقی از حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد در غرب این کشور خبر دادند.

حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد

به گزارش گروه بین‌الملل‌ خبرگزاری فارس، منابع خبری عراقی از حمله پهپادی صبح امروز به پایگاه عین الاسد در استان الانبار در غرب این کشور خبر دادند.

به نوشته وبگاه المعلومه، این حمله با چند پهپاد انتحاری صورت گرفته و خوابگاه نیروهای آمریکایی و انبار موشک‌ها مورد هدف قرار گرفته است.

در این راستا یک مقام ائتلاف آمریکایی نیز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فرانسه مدعی شد که حمله دو پهپاد به پایگاه عین الاسد خنثی شده است.

همزمان با این حمله پهپادی کاروان لجستیکی ائتلاف آمریکایی در جنوب بغداد نیز هدف انفجار بمب کنار جاده‌ای قرار گرفت که تلفات جانی در پی نداشت.

روز گذشته (دوشنبه، سوم ژانویه) نیز همزمان با دومین سالگرد ترور شهید سپهبد قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، منابع عراقی از حمله پهپادی به پایگاه نظامی «ویکتوری» متعلق به نیروهای نظامی آمریکایی در فرودگاه بغداد خبر داده و گفتند که بر روی این پهپادها عبارت «عملیات انتقام فرماندهان» (عملیات ثأر القادة) نوشته شده بود. یک مقام ائتلاف آمریکایی نیز در خصوص این حمله مدعی شد بود که دو پهپاد پیش از انجام حمله بر فراز فرودگاه منهدم شدند.

گروههای مقاومت عراقی بارها اعلام کرده‌اند که هرگونه حضور نیورهای آمریکایی در خاک عراق به هر بهانه‌ای را نخواهند پذیرفت و تفاوتی میان نیروهای عملیاتی و مستشاری وجود ندارد.

در این راستا «قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق روز یکشنبه در تجمع بغداد خطاب به آمریکایی‌ها گفت: «فرزندان مقاومت آماده‌اند تا درس‌های بیشتری به شما بدهند. اشغالگران آمریکایی باید درک می‌کردند که این مردم بزرگ نمی‌توانند این اشغال را بپذیرند. اشغالگر آمریکایی باید پیام های مقاومت اسلامی را درک می‌کرد؛ اما هنوز این را درک نکرده است».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول