اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

سخنگوی «عصائب اهل الحق» عراق: انتقام خون «شهید سلیمانی» با نابودی رژیم صهیونیستی محقق می‌شود

سخنگوی «عصائب اهل الحق» عراق معتقد است که انتقام خون «شهید سلیمانی» از رهگذر آزادسازی قدس و نابودی رژیم صهیونیستی محقق می شود.

سخنگوی «عصائب اهل الحق» عراق: انتقام خون «شهید سلیمانی» با نابودی رژیم صهیونیستی محقق می‌شود

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس،  در حال حاضر، ایام بزرگداشت دومین سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» را سپری می‌کنیم. این درحالی است که پس از شهادت «حاج قاسم» معادلات جدیدی در منطقه رقم خورد و برخلاف پیش بینی‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی، مسیر درخشان مقاومت متوقف نشد. بسیاری معتقدند که انتقام خون شهید سلیمانی تنها از رهگذر اخراج کامل آمریکایی‌ها از تمام کشورهای منطقه می‌گذرد. علیرغم گذشت ۲ سال از شهادت حاج قاسم، نه راه او پایان یافت و نه مقاومت زمین‌گیر شد. تحولات ۲ سال اخیر در جبهه‌های مختلف نبرد از سوریه گرفته تا عراق، فلسطین و لبنان به خوبی گویای این حقیقت است.

در همین رابطه خبرگزاری مهر گفت‌وگویی را با «محمود الربیعی» سخنگوی «عصائب اهل الحق» عراق انجام داده است که بخش‌های مهم آن را در ادامه مطالعه می‌کنید.

حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی در کمک به عراق ایفا کرد

- مردم عراق پس از سقوط رژیم صدام معدوم بیش از پیش با «حاج قاسم» آشنا شدند چرا که درست در همان برهه جمهوری اسلامی ایران به منظور مبارزه با اشغالگران آمریکایی به یاری عراق شتافت.

- حاج قاسم سلیمانی نقش مهمی در کمک به عراق ایفا کرد. او در زمینه ارائه مشورت‌های نظامی و نیز در عرصه‌های مادی و معنوی از عراق در برابر اشغالگران آمریکایی حمایت به عمل آورد.

عراقی‌ها ژنرال قاسم سلیمانی را یک سمبل می‌دانند

- عراقی‌ها ژنرال قاسم سلیمانی را یک سمبل می‌دانند و او را مایه افتخار تمامی رزمندگان مقاومت در سراسر جهان قلمداد می‌کنند.

- حاج قاسم سلیمانی با تکیه بر هوشیاری، بصیرت، شجاعت و ایمان خود به ارزش‌ها و اصولی که امام خمینی (ره) مطرح ساختند موفق شد جبهه مقاومت را تشکیل دهد؛ جبهه‌ای که از افغانستان به عراق و سپس یمن، سوریه، بحرین و لبنان امتداد پیدا کرد و در ایران نیز ریشه دواند.

تلاش برای انتقام خون شهدای مقاومت از روز دوم شهادت آنها آغاز شده است

- باید بگویم که انتقام از خون شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» در یک نقطه خاص محدود نمی‌شود. تلاش برای انتقام خون شهدای مقاومت از روز دوم شهادت آنها آغاز شد.

- هرچند که آمریکایی‌ها تنها در کلام از عقب نشینی سخن می‌گویند اما چنین چیزی به لطف ضرباتی که مقاومت به آنها وارد کرده، حاصل شده است.

انتقام خون «شهید سلیمانی» با نابودی رژیم صهیونیستی محقق می‌شود

- انتقام خون فرماندهان شهید در قتل ترامپ و یا دیگر سرکردگان استکبار جهانی خلاصه نمی‌شود زیرا سَر تمامی سرکردگان استکبار جهانی ارزش حتی یک قطره خون فرماندهان شهید ما را هم ندارد.

- انتقام خون شهدای مقاومت از طریق ادامه مسیر مقاومت تا زمان پاکسازی تمامی اراضی اسلامی از لوث تروریسم، اخراج آمریکای شیطان از منطقه و نابودی رژیم صهیونیستی محقق می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول