اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شرط مجلس برای اصلاح ارز 4200 تومانی آماده سازی زیر‌ساخت‌های حمایتی از مردم است

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس با بیان اینکه شرط مجلس برای اصلاح ارز 4200 تومانی آماده سازی زیر‌ساخت‌های حمایتی از مردم است، گفت: وزارت جهاد در جلسات متعدد تلاش کرده زیرساخت‌های آن را فراهم کند.

شرط مجلس برای اصلاح ارز 4200 تومانی آماده سازی زیر‌ساخت‌های حمایتی از مردم است

محمد جواد عسکری رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس‌، با اشاره به اصلاح قیمت ارز ترجیحی 4200 تومانی اظهار داشت: در موضوع اصلاح ارز 4200 تومانی مجلس به دولت و وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرده است که نبایستی این اقدام اصلاحی منجر به افزایش قیمت مرغ، تخم‌مرغ و نهاده‌های دامی شود.

وی افزود: مجلس به دولت به صراحت گفته است مادامی که زیرساخـت‌ها آماده نشده باشد حذف ارز 4200 تومانی به صلاح نیست و به همین دلیل وزارت جهاد در جلسات متعدد تلاش کرده زیرساخت‌های آن را فراهم کرده و نظارت لازم را بر آن اعمال کنند.

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس در حال مدیریت و نظارت بر اصلاح سازوکارها و ساختارهای لازم است که بدون برنامه به سمت حذف ارز 4200 تومانی نرویم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول