اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش کاپیتان ذوب‌آهن به صحنه مشابه باقری و کنعانی‌زادگان: خداراشکر خالقی‌فر آنجا بود

کاپیتان تیم فوتبال ذوب‌آهن در مورد اتفاقات بعد از گل دوم به فجرسپاسی صحبت‌هایی را عنوان کرد.

واکنش کاپیتان ذوب‌آهن به صحنه مشابه باقری و کنعانی‌زادگان: خداراشکر خالقی‌فر آنجا بود

مسعود ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص پیروز ذوب‌آهن مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: این تیم را خیلی خوب آنالیز کرده بودیم. فجرسپاسی مربی اسم و رسم‌داری دارد. علی‌اصغر کلانتری تیمش را خیلی خوب جمع کرده، فجر دوندگی بسیاری داشت و با نظم بازی می‌کرد ولی توانستیم از فرصت‌هایمان استفاده کنیم و سه امتیاز مهم را به دست بیاوریم. میلاد جهانی هم در پست جدید بازی کرد و 2 گل زد که دومی واقعا سوپرگل بود. ان‌شاالله این شرایط تداوم داشته باشد و میلاد هم برایمان گلزنی کند.

کاپیتان ذوب‌آهن در خصوص اینکه پس از دو هفته برد با کلین‌شیت به نظر می‌رسد از شرایط بد ابتدای فصل جدا شده‌اند گفت: صددرصد همین طور است. البته ما لیگ را خیلی خوب شروع کردیم و در چند هفته گذشته بدشانسی‌ها و داوری‌ها ما را اذیت کرد اما باید خودمان را جمع و جور می‌کردیم. جایگاه ذوب‌آهن اینجا نیست و هواداران حق‌شان این نیست.

وی افزود: ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم در هفته‌های بعدی به جایگاه خیلی خوبی برسد. قبلاً هم تلاش می‌کردیم اما نتیجه نمی‌گرفتیم. سرمربی تیم همیشه این را می‌گفت که دیر یا زود شکل خوبی پیدا می‌کنیم. صحبت ترکیب نیست، سیستم و مدل بازی را پیدا کرده‌ایم. خدا را شکر مقابل تراکتور و فجر یک موقعیت هم ندادیم و توانستیم برنده شویم. امیدوارم این بردها ادامه داشته باشد. این هفته با نساجی بازی داریم که تیم خیلی خوبیست اما ما هم ذوب‌آهن هستیم. حتی به دنبال مساوی در بازی بیرون ازخانه هم نیستیم. در تمام بازی‌ها برای برد به زمین می‌رویم. صددرصد جایگاه ذوب‌آهن بهتر از این می‌شود و بهترین‌ها برایش اتفاق می‌افتد. 

مدافع ذوب‌آهن در خصوص اینکه بعد از گل دوم، میلاد جهانی خطاب به یکی از اعضای تیم قصد داشت حرفی بزند اما رضا خالقی‌فر جلوی دهان او را گرفت که یادآور صحنه برخورد کریم باقری با کنعانی زادگان بود، عنوان کرد:‌ از این اتفاق هزار برداشت می‌کنند. یکی می‌گوید به سرمربی حرف زده، یکی می‌گوید به هوادار بوده و... اما واقعیت این است که چون فجر در آن دقایق به ما فشار می‌آورد، یکی از بچه‌ها گفته بود بازیکنان جلویی نمی‌دوند و پرس نمی‌کنند که البته این کار اشتباه است. نباید حرفی می‌زد. در تیم ما بازیکن نباید به بازیکن دیگر اعتراض کند. همه ما در زمین اشتباه می‌کنیم و روز خوب و بد داریم.

وی افزود: به اشتباه حرفی زده شد. میلاد جهانی هم بعد از گل با عصبانیت پاسخ او را داد که خدا را شکر رضا خالقی‌فر و دیگر بزرگ‌ترهای تیم آنجا بودند و اجازه ندادند اتفاقی بیفتد. بازیکن نباید به بازیکن دیگر حرفی بزند که او نیز بعد از گل واکنش نشان بدهد. یک بازیکن وقتی گل می‌زند در اوج خستگی و فشار ممکن است هر تصمیم اشتباهی بگیرد. به هرحال ان‌شاالله دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

کاپیتان ذوب‌آهن در مورد بازی با نساجی اظهار داشت:‌ما می‌رویم که بازی خودمان را انجام بدهیم. همانطور که مقابل تراکتور و فجر بازی کردیم. البته پر تلاش‌تر و با تمرکز بیشتر. هر چند هنوز نمی‌دانیم کجا برگزار می‌شود. یک روز می‌گویند مشهد یک روز می‌گویند کیش، چون پرسپولیس در همان روز در مشهد بازی دارد شنیدم که اجازه نمی‌دهند آنجا بازی کنیم. باشگاه نساجی باید جای ثابتی را برای بازی کردن پیدا کند. این شرایط برای خودشان هم سخت است. نساجی عملاً در تمام بازی‌ها میهمان است. با اینحال تمام تلاش‌مان را می‌کنیم از این بازی دست پر خارج شویم و شرایط تیم را در جدول بهتر کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول