اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

فارس من| 13 هزار امضا برای برخورد با روزنامه‌نگار هتاک به شهید سلیمانی

همزمان با دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، انتشار توییت‌های توهین‌آمیز یک روزنامه‌نگار درباره شهید سلیمانی سبب خشم و اعتراض بسیاری از دوستداران این قهرمان ملی و امتی شده است.

فارس من| 13 هزار امضا برای برخورد با روزنامه‌نگار هتاک به شهید سلیمانی

گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس- همزمان با ایام دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، انتشار توییت‌های توهین‌آمیز یک روزنامه‌نگار درباره شهید سلیمانی سبب خشم و اعتراض بسیاری از دوستداران این قهرمان ملی و امتی شده است.

در همین راستا پویشی با عنوان «برخورد با روزنامه‌نگار هتاک به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی» در سامانه «فارس من» ایجاد شده است که تا کنون بیش از ۱۳ هزار نفر از آن حمایت کرده‌اند.

حامیان این پویش با محکوم کردن اظهارات ناشایست و هتاکانه این خبرنگار، خواستار برخورد قاطع دستگاه قضا با فرد هتاک شده‌اند.

ایجادکننده این پویش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: این خبرنگار سوابق متعددی در توهین به شخصیت‌های ملی ما دارد و قبلا به شهید حججی، آیت الله مصباح، آیت الله بهجت و دیگران بزرگان نیز اهانت کرده است.

وی افزود: آقای مهرانی روز ۹ دی به حاج قاسم توهین کرد و گفت که حاج قاسم جزء سرکوبگران مردم در فتنه ۸۸ بوده است. به همین خاطر ما با تعدادی از دوستان تصمیم گرفتیم که کمپینی برای مطالبه برخورد با این توهین زشت ایجاد کنیم که با حمایت گسترده مردم نیز همراه شد.

ایجاد کننده کمپین «برخورد با روزنامه‌نگار هتاک به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی» تأکید کرد: البته بحث ما برخورد با این این یک نفر هم نیست. مطالبه ما این است که برای مجازات توهین‌کنندگان به قهرمانان ملی ما قانونی تصویب شود یا اگر وجود دارد اجرا شود تا کسی به خودش جرأت ندهد که به راحتی به شخصیت‌های بزرگ ملی ما مانند آیت الله بهجت، آیت الله مصباح و شهید سلیمانی توهین کند.

خبرگزاری فارس بنابر رویه خود در پیگیری پویش‌های پُرحمایت سامانه «فارس من»، این پویش را از مسئولان قضایی مربوطه پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول