اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نهمین مرحله آزاد زندانیان برگزار شد/ آزادی ۵۷ زندانی در کرمانشاه

نهمین مرحله از آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد با همکاری سازمان بسیج حقوق دانان در کرمانشاه برگزار و در این مراسم ۵۷ نفر آزاد شدند.

نهمین مرحله آزاد زندانیان برگزار شد/ آزادی ۵۷ زندانی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آئین نهمین مرحله آزادسازی زندانیان توسط سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه به مناسبت دومین سالگرد شهات سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی با آزادی ۵۷ نفر در زندان مرکزی کرمانشاه برگزار شد.

در این مراسم حمیدرضا پوریانی مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه در سخنانی با تقدیر از سازمان بسیج حقوق دانان و کمک به آزادسازی زندانیان، اظهار داشت: طی چندین مرحله سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه اقدام به آزاد سازی و اجرای طرح احرار نموده و این سازمان همواره در کنار سازمان زندان ها یاری‌گر بوده‌اند.

مدیر کل زندان‌های استان کرمانشاه همچنین ضمن ارائه گزارشی از اقدامات سازمان زندان‌ها و سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه و مجموعه قضایی استان، افزود: در مرحله گذشته در هفته مبارک بسیج اقدام عظیمی رخ دادو ۵۰۰ نفر از زندانیان آزاد شده‌اند.

در ادامه این مراسم مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت یاد و خاطره سردار جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:به نیابت از حاج قاسم سلیمانی،نهمین مرحله آزادسازی زندانیان طرح احرار سازمان بسیج حقوق دانان، امروز با آزادسازی ۵۷ نفر از زندانیان برگزار شده و این افراد آزاد و به آغوش خانواده باز خواهند گشت.

رسول بهرامی پور با بیان اینکه در سال جاری تاکنون ۹ مرحله برنامه نهضت آزاد سازی زندانیان صورت گرفته و تعداد ۶۵۰ نفر از زندانیان آزد شده‌اند، اظهار داشت: با مساعدت و همکاری‌های رئیس کل محترم دادگستری، داستان محترم، قاضی محتر ناظر زندان و مدیر کل زندان‌ها و با پشتیبانی‌های سردار ریحانی فرماندهی محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، بحمدالله از ابتدای طرح احرار تاکنون یک هزار نفر از زندانیان آزاد شده‌اند که مصمم هستیم به فضل الهی این عدد را تا پایان سال به ۱۴۰۰ نفر برسانیم.

مدیر سازمان بسیج حقوق دانان استان کرمانشاه هدف از اجرای طرح احرار و آزاد سازی زندانیان را بازسازگاری و باز اجتماعی شدن زندانیان و اصلاح آنان ،کمک به کاهش جمعیت کیفری زندان‌های استان،کاهش حجم پرونده‌های مفتوحه دستگاه قضایی،نهادینه کردن فرهنگ صلح و سازش و آزادسازی زندانیان در جامعه دانست و افزود: حقوق دانان بسیجی با بهره گیری از مکتب حاج قاسم، راه خدمت گذاری به مردم و گره گشایی از مشکلات مردم را با جدیت و صلابت دنبال خواهند کرد.

در ادامه این مراسم دکتر توسلی زاده در سخنانی ضمن تقدیر از عملکرد سازمان بسیج حقوق دانان در کمک به مجموعه قضایی استان و آزادسازی زندانیان اظهار داشت: زندان جای افرادی است که برای جامعه خطرناک است و تمام تلاش ما این است که زندانیان جرایم غیر عمد و محکومین مالی و جرائم غیر خطرناک از حبس خارج شوند و دعاوی به صلح و سازش ختم شوند و این آرزوی قلبی من است.

دکتر توسلی زاده با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همه مدیران با الگو گیری از مکتب حاج قاسم در راه خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نورزند.

در پایان این مراسم احکام آزادی به زندانیان اهدا شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول