اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

پیش‌بینی ترافیک در جاده‌های شمال طی ساعات آینده

رئیس پلیس راه مازندران گفت: درحال حاضر با توجه به بارش برف شاهد لغزندگی گردنه‌های ولی‌آباد کندوان، گدوک سوادکوه،امامزاده هاشم هراز و محدوده بالادست محور کیاسر هستیم که لازم است رانندگان توصیه‌ها را جدی بگیرند.

پیش‌بینی ترافیک در جاده‌های شمال طی ساعات آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، یدالله جهان‌تاب امروز درباره وضعیت جاده‌های مازندران اظهار کرد: در حال حاضر با توجه به بارش برف شاهد لغزندگی گردنه‌های ولی‌آباد کندوان، گدوک سوادکوه، امامزاده هاشم هراز و محدوده بالادست محور کیاسر هستیم که لازم است رانندگان توصیه‌ها را جدی بگیرند.

وی با اشاره به ترافیکی روان در محورهای شمال، گفت: پیش‌بینی ما این است شاهد ترافیک در ساعات آینده به‌ویژه در محورهای کندوان و هراز باشیم.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به ریزش و رانش در محورهای کوهستانی شمال، تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی تاکید بر رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از عجله و شتاب و توقف‌های لحظه‌ای در محورهای شمال است.

این مسؤول یادآور شد: موضوع مهم پرهیز از توقف در مناطق ممنوعه و پرخطر است.

*پیش‌بینی پایان هفته‌ای صاف در آسمان مازندران

احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران نیز درباره وضعیت جوی مازندران، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی، روزهای پنج‌شنبه و جمعه آسمانی صاف حاکم شده و  افزایش نسبی دما را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه روز شنبه مجددا با تقویت جریانات شمالی انتظار داریم به‌تدریج شاهد افزایش ابر و در مناطق ساحلی، جلگه‌ای و دامنه‌ها بارش‌های پراکنده باشیم، افزود: البته  مقدار بارش چندان قابل ملاحظه نیست و این بارش‌ها کمابیش تا صبح یک‌شنبه ادامه دارد.

معاون هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه انتظار داریم از بعدازظهر یک‌شنبه از میزان ناپایداری و ابرناکی کاسته شود، گفت:  روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته آینده آسمان مازندران به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول