اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مهاجم تیم ملی از چند باشگاه پیشنهاد دارد؟

یک رسانه ترکیه به بررسی پیشنهادات رسیده برای جذب مهاجم ایرانی فنرباغچه پرداخت.

مهاجم تیم ملی از چند باشگاه پیشنهاد دارد؟

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت «ای اسپور» ترکیه به بررسی وضعیت اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش ایرانی فنرباغچه ترکیه پرداخت و پیشنهادهای رسیده برای این مهاجم را اعلام کرد.

اللهیار بعد از یک فصل و نیم حضور قرضی در باشگاه زوریا اوکراین عملکرد خوبی از خود به جای گذاشت. ستاره جوان ایرانی بعد از عملکرد درخشان مسئولان باشگاه فنرباغچه را مجاب کرده تا درباره اش فکر کنند.

البته هنوز حضور این بازیکن ایرانی در فنرباغچه مشخص نیست و او در تست های پزشکی شرکت کرده و منتظر معرفی سرمربی جدید است تا آینده اش با تیم مشخص شود.

برای جذب مهاجم 20 ساله ایرانی تاکنون 3 پیشنهاد رسیده است. پیشنهاد اول از لیگ بلژیک از سوی باشگاه اندرلخت است. این تیم به دنبال تقویت خط حمله اش به دنبال جذب صیادمنش به صورت قرضی است.

دومین پیشنهاد روی میز فنرباغچه برای جذب صیادمنش از باشگاه گزتپه ترکیه است. این تیم سوپر لیگ ترکیه برای تقویت خط حمله اش به جذب مهاجم ایرانی چشم دوخته است.

سومین و جدیدترین پیشنهاد صیادمنش از باشگاه هال سیتی انگلیس است. این باشگاه دسته اولی هم مهاجم ایرانی فنرباغچه را زیرنظر دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول