اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

ماجرای حریق درختان در محله قلهک

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ماجرای حریق درختان در محله قلهک گفت: این حادثه مربوط به سوزاندن سرشاخه‌های کنده شده بود و ارتباطی به سوختن درختان نداشت.

ماجرای حریق درختان در محله قلهک

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس،‌ مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر با اشاره به سالروز کشف حجاب در 17 دی ماه گفت:‌ در این روز رضاخان به نوعی با همه مسائل دینی، شرعی، ملی و هویتی مخالفت کرد و باب جدیدی در تاریخ ما گشود و پس از آن قیام‌های زیادی شکل گرفت و کشتارهایی انجام شد که یاد شهدای آن زمان را گرامی می‌داریم.

وی افزود: 17 دی همچنین روز درگذشت جهان پهلوان تختی قهرمان ملی و مردمی است که مقابل طاغوت ایستاد و در شرایط نابسامانی جان سپرد که برای او هم غفران و رحمت الهی مسألت داریم.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: 18 دی سالروز حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی و شهادت تعدادی از هموطنان‌مان است که به خانواده همه این عزیزان تسلیت می‌گوییم و ان‌شاءالله خداوند برای آنها صبر جزیل عنایت کند این حادثه از حوادث جانگذار در برهه حساس بود.

چمران به 19 دی و سالروز قیام تاریخ‌ساز مردم قم اشاره کرد و گفت:‌در آن زمان مردم قم در اعتراض به مقاله‌ای که روزنامه اطلاعات به دستور ساواک نوشته بود قیام کردند و قرار شده بود به دستور ساواک به امام حمله کنند و بر همین اساس مردم قم به پا خواستند و اقدام آنها در این روز ماندگار شد.

وی افزود: 19 دی از روزهایی است که پایه‌های انقلاب اسلامی گذاشته شد و امروز هم رهبر انقلاب ساعت 10 صبح سخنرانی با مردم قم در این زمینه دارند.

رئیس شورای شهر تهران بیان داشت:‌همچنین 19 دی سالروز درگذشت آیت‌الله هاشمی است که یاد ایشان را هم  گرامی می‌داریم.

چمران به تشییع پیکر شهدای انقلاب اسلامی در روزهایی که گذشت در تهران اشاره کرد و گفت: این اقدام و حضور پررنگ مردم در مراسم تشییع نشان داد که شهدا هنوز زنده هستند و راه آنها ادامه دارد و اقدامات شهرداری به ویژه سازمان فرهنگی و هنری در جهت انجام برنامه‌ها در این راستا تشکر می‌کنیم.

وی اعلام کرد:‌شب گذشته تصاویری از حریق درختان در منطقه قلهک در فضای مجازی منتشر شد که ما بلافاصله این قضیه را پیگیری کردیم و با شهردار منطقه 3 صحبت‌هایی صورت گرفت تا بررسی‌ها انجام شود.

رئیس شورای شهر تهران افزود: پس از بررسی‌ها مشخص شد که این حادثه مربوط به سوزاندن سرشاخه‌های کنده شده بود و ارتباطی به درخت نداشته است و همسایگان خیلی خوب سریع این موضوع را به شهرداری و دوستان روابط عمومی اطلاع دادند.

چمران بیان داشت: این قضیه را زودتر گفتیم که مانند اتوبوس‌خوابی نشود که از چند سال پیش وجود داشت و ناگهان آن را بزرگ‌نمایی کردند.

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌متأسفانه برخی هر روز موضوعی را بزرگ‌نمایی می‌کنند تا سوژه‌ای علیه کوبیدن علیه ملت ایران داشته باشند.

رئیس شورای ششم شهر تهران خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله ویدئویی در مورد گزارش اتوبوس‌خوابی طی سه‌شنبه در صحن شورا ارائه و منتشر خواهد شد و پیش از آن نیز در فضای مجازی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول