اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

آخرین وضعیت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران/ درخواست اختصاص بودجه برای سازمان

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه این سازمان با مشکلات بودجه‌ای مواجه شده و نیاز به توجه شورای شهری‌ها دارد، گفت: سازمان تا امروز یک ریال بابت کمک به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در حوزه هنرمندان نداشته است.

آخرین وضعیت سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران/ درخواست اختصاص بودجه برای سازمان

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت الاسلام میثم امرودی در صحن امروز شورای شهر ضمن گزارش کامل از برنامه‌ها و فعالیت‌های این سازمان اظهار داشت:‌همه اطلاعات مربوط به سازمان فرهنگی و هنری از جمله مسائل مالی دراختیار شهرداری است و این موضوع رصد می‌شود. هماهنگی با شهرداری بسیار بی‌نظیر بوده ولی درخواست داریم که در پرداخت حقوق‌ها مانند سایر بخش‌های شهرداری عمل شود.

وی گفت: سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران متخصصینی دارد که این افراد به دلیل تجربه و تخصص‌شان در سطح کشور ارتقا یافته و سازمان می‌تواند این مجموعه را به خوبی اداره کند.

امرودی ادامه داد: سازمانی که نیروهای ارزشمند و حرفه‌ای زیاد دارد متأسفانه بودجه‌ای برای کار ندارد. برای تهیه فیلمی که مربوط به شهید حاج قاسم بود بودجه‌ها کفاف نداد و برنامه‌هایی مانند عطر سیب، باران، یاد یار مهبران، شمیم وحی و... از جمله برنامه‌هایی است که اجرای آن در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری نیاز به اختصاص بودجه دارد که در گذشته برخی از این برنامه‌ها اجرا شده و دوباره باید به آن بپرداریم.

وی به وضعیت نامساعد برخی از هنرمندان اشاره کرد و گفت:‌علیرغم اینکه ما تمایل داریم به هنرمندان کمک کنیم اما تا به امروز حتی یک ریال حتی کمک به شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در حوزه هنرمندان نداشته‌ایم.

و ی ادامه داد: فقط 90 میلیارد تومان فقط برای پرداخت حقوق برای سال آینده کسری داریم و از اعضای شورا درخواست داریم توجه به این سازمان را مدنظر قرار دهند.

ادامه دارد...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول