اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

«سهند» نام سدان جدید سایپا/ عرضه ساینا و کوییک GX با موتور ارتقاء یافته

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل و دبیر کمیته نام‌گذاری محصولات گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام نام دو محصول آینده این مجموعه، از عرضه شاهین و آریا CVT و ساینا و کوییک GX با موتور ارتقاء یافته خبر داد.

«سهند» نام سدان جدید سایپا/ عرضه ساینا و کوییک GX با موتور ارتقاء یافته

اخبار شرکتها ؛ به گزارش سایپانیوز، امیرحسین تابع‌جماعت اظهار کرد: پس از نام‌گذاری محصول کراس جدید سایپا به ‌نام «اطلس»، خودرو سدان جدید سایپا نیز با نام «سهند» به تولید انبوه رسیده و به بازار عرضه خواهد شد.

 

وی افزود: دیگر محصول جدید سایپا خودرو وانت پیکاپ جدید شهری است که با نام تجاری «سپهر»، تولید و به بازار عرضه می شود.

 

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل گروه سایپا تأکید کرد: در شیوه جدید نام‌گذاری، تمامی محصولات سایپا ضمن توجه به ریشه ایرانی و معنی آنها در زبان فارسی، هماهنگی‌ و همفکری لازم با سازمان‌ها و بخش‌های ذی ربط صورت گرفته تا نام این محصولات تولید داخل، هویت ملی و ایرانی آن‌ها را نیز تداعی کند.

دبیر کمیته نام‌گذاری محصولات گروه خودروسازی سایپا همچنین با یادآوری برنامه عرضه محصولات شاهین و آریا اتوماتیک، تصریح کرد: شاهین اتوماتیک و آریا اتوماتیک به جعبه دنده CVT ساخت شرکت پانچ بلژیک مجهز شده و هر دو محصول با لوگوی CVT به‌عنوان نماد گیربکس به‌کار رفته در آن‌ها تولید و به بازار عرضه خواهند شد.

تابع‌جماعت در بخش دیگری از سخنان خود به عرضه تیپ جدیدی از ساینا و کوییک فیس‌لیفت شده سایپا اشاره کرد و افزود: دو محصول ساینا و کوییک G که پیش از این با موتور M15 تولید می‌شد به موتور جدید ارتقاء یافته M15GSI نیز مجهز شده و تیپ آن با GX به بازار خودروی کشور معرفی خواهد شد.

وی در پایان به تغییر نگارش نشان‌واره بر روی درب صندوق عقب خودرو‌های تولیدی سایپا اشاره کرده و افزود: مقام عالی وزارت، مدیران ارشد وزارت صمت و مدیران ارشد گروه سایپا توجه ویژه‌ای به پاسداشت زبان فارسی در نام‌گذاری و نگارش نام محصولات دارند و براساس برنامه‌‌ریزی صورت گرفته، به مرور تا پایان سال، نام تمام محصولات تولیدی گروه سایپا در روی بدنه خودروها به نگارش فارسی تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول