اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

روحانیون پرچمداران بصیرت و هدایتگر مردم هستند

مدیرمرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: روحانیون پرچمداران بصیرت و هدایتگر مردم هستند.

روحانیون پرچمداران بصیرت و هدایتگر مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام سعید عسکری ظهر امروز در همایش پرچمداران بصیرت ویژه ائمه جمعه استان کردستان که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی برگزار شد،اظهار کرد: روحانیون پرچمداران بصیرت‌اند که نقش هدایتگری مردم را عهده دارند باید در هر زمان هوشیار باشند.

وی با اشاره به حرکت های مذبوحانه در کشور و فضای مجازی شایع می شود که روحانیون اهل سنت مسیر خود را از انقلاب جدا کرده اند گفت: افرادی که در کانال های مجازی به روحانیون اهل سنت توهین می کنند آب به آسیاب دشمن می ریزند.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور  به مقاله ایران و استعمار در سال ۵۵ اشاره کرد و گفت: این مقاله به امام راحل (ره) اهانت شده بود مردم قم علیه آن قیام کردند و حماسه آفریدند.

وی یادآور شد: این مقاله امام راحل (ره) را عامل ارتجاع معرفی کرده در حالیکه طبق آیات و احادیث قرآنی کسانی که مشرک اند و ظلم می کنند عامل ارتجاع هستند.

عسکری با اشاره به اینکه وارونه جلوه دادن حقیقت از ویژگی دشمنان است افزود: دشمن درصدد است که وقایع باطل و وارونه را به مردم نشان دهد.

وی اظهارکرد: امروز دشمنان سیلی خورده نظام از ترفندهای مختلف در راستای اهداف خود بهره می‌گیرد.

وی فتنه سال ۸۸ را از دسیسه‌های دشمنان نظام دانست و گفت: این فتنه با بصیرت مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه به حماسه نهم دی رقم بدل شد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور  همچنین افزود: دشمنان انقلاب  عامل کشتار ۱۵ خرداد که دولت شاهنشاهی و آمریکای جنایتکار عامل اصلی آن بودند وارونه جلوه دادند و به امام راحل (ره)  نسبت دادند.

وی ادامه داد: این در حالی است که امام راحل (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی عامل پیشرفت امت اسلامی بوده و با نگاه حق و صدای رسا اسلام را به جهان معرفی کرد.

وی تاکید کرد: دشمنان نظام از گسترش اسلام و اسلام گرایی در هراس است.

روحانیون پرچم بصیرت را در جامعه به اهتزاز درآورند

حجت الاسلام علی مرادی امام جمعه بیجار هم در این همایش اظهار کرد: روحانیون و ایمه جمعه باید بصیر باشند و پرچم بصیرت را در جامعه اسلامی به اهتزاز درآورد

وی با اشاره به اینکه مطالعه در تاریخ اسلام نشان داده است که بی بصیرتی عامل تضعیف اسلام بوده است تصریح کرد: نیم ساعت بی بصیرتی زحمات چندین ساله عالمان دین را هدر می دهد.

وی با اشاره به  اینکه شبکه های خارجی و رسانه های غربی در راستای ناامید کردن ملت ایران به نظام اسلامی تلاش می کنند تاکید کرد: خطیب جمعه موظفند در نماز جمعه در زمینه مسایل سیاسی سخنرانی و بصیرت افزایی کند و خدمات نظام را برای مردم بیان کند.

مرادی یادآور شد: اگر جامعه خداپیشه ، خداباور و با تقوا باشد در تاریکی‌ها و فتنه‌ها می‌تواند مسیر راه را تشخیص دهد.

وی با اشاره به زندگی امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری اظهارکرد: مقام معظم رهبری در سایه تقوا و بصیرت توانسته در وضعیت بحرانی بین المللی پرچم بصیرت را به اهتزاز در آورد.

امام جمعه بیجار استاندار کردستان را فردی ولایتمدار و معتقد به نظام و از سرمایه های نظام دانست و گفت: موفقیت استاندار موفقیت دولت سیزدهم است.

وی با اشاره به اینکه روحانیون کم درآمدترین قشر جامعه هستند خواستار عنایت ویژه استاندار به این قشر خدمتگذار در جامعه شد.

انتهای پیام/2330/85

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول