اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

آغاز دور جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن در 16 استان+اسامی شهرها

ثبت نام متقاضیان فاقد واحد مسکونی برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهایی که تا پیش از این امکان نام‌نویسی نداشت، از 20 دی ماه آغاز شد.

آغاز دور جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن در 16 استان+اسامی شهرها

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، پیرو اطلاعیه معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در مورد ثبت نام نهضت ملی مسکن، از ساعت 12 روز 20 دی ماه سال 1400 ثبت نام از متقاضیان مسکن در شهرهای 16 استان کشور که پیش از این در سامانه ثمن بارگذاری نشده بود، امکان پذیر شد.

بر این اساس، تامین مسکن متقاضیان در شهر مورد تقاضا و یا در نزدیک ترین شهر مجاور که امکان تامین زمین در آن فراهم باشد، صورت می پذیرد.

به گزارش فارس، بر اساس جزئیات بیان شده توسط متولیان مسکن تا پیش از این امکان ثبت نام برای 720 شهر کشور در نهضت ملی مسکن مهیا بود که مهلت نام‌نویسی در این شهرها به پایان رسید. در این راستا با توجه به ثبت 1600 شهر در سامانه‌های وزارتی امکان ثبت نام برای بیش از 900 شهر مهیا نبود که بر اساس اطلاعیه وزارت راه و شهرسازی در حال حاضر امکان ثبت نام برای این شهرها مهیا شده است.

متقاضیان نهضت ملی مسکن تا پیش از این نام شهر آن‌ها در سامانه نهضت ملی مسکن وجود نداشت از هم اکنون با مراجعه به سایت (saman.mrud.ir) می‌توانند فرآیند نا نویسی خود در طرح ساخت 4 میلیون مسکن در 4 سال را پیگیری کنند.

مشروح نام شهرهای اضافه شده به سامانه وزارت راه و شهرسازی به شرح ذیل است:

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول