اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

واکنش سخنگوی دولت به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ‌آسیا

سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت توضیحاتی را در مورد حذف دو تیم استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا ارائه کرد.

واکنش سخنگوی دولت به حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان ‌آسیا

به گزارش خبرگزاری فارس، علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در خصوص حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: بهتر از من می دانید AFC قوانین و استانداردهای خاص خودش را دارد  و از سال 94 این قوانین اعلام شده بود.

وی افزود: فدراسیون‌ها، باشگاه‌های ورزشی و دولت باید اقدامات لازم برای این استانداردهای لازم را انجاتم می‌دادند که متاسفانه این حرکت صورت نگرفته است. در این 4-5 ماه فعالیت دولت جدید، وزیر ورزش و جوانان یکی از اولیویت‌هایش همین مساله باشگاه‌ها و مجوز آنها بود.

سخنگوی دولت تاکید کرد: وزیر ورزش در این مدت سعی کرد با سرعت زیاد جبران عقب افتادگی 5-6 سال اخیر را انجام بدهد ولی علیرغم تلاش های گسترده و همکاری خوبی که وزارت‌های ورزش با اقتصاد و سازمان خصوصی سازی و با تاکید ویژه رئیس جمهور داشتند، موفقیتی حاصل نشد. دولت وظیفه خود می‌داند حامی تمامش باشگاه های ورزشی و به طور خاص باشگاه‌هایی که طرفداران بیشتری دارند باشد. البته نباید از مرحله استیناف در حذف دو باشگاه نا امید شد. 

بهادری جهرمی تاکید کرد: اداره این باشگاه‌های خاص باسد مردمی باشد و با سرعت زیاد دولت در این زمینه تلاش خواهد کرد و از آن فروگذار نخواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول