اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار جهیزیه در قالب کمک مومنانه در مازندران

مسؤول بسیج سازندگی مازندران از توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار سری جهیزیه در بین نیازمندان مازندرانی خبر داد و گفت: این طرح از امروز ۲۲ دی ماه در مازندران اجرایی می شود.

توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار جهیزیه در قالب کمک مومنانه در مازندران

محمدمهدی اقبالپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس مازندران اظهار کرد: توزیع ۱۰۰ هزار بسته‌ معیشتی در قالب رزمایش مواسات و کمک مومنانه در بین نیازمندان استان‌مازندران به‌مناسبت گرامی‌داشت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و فرا رسیدن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) اجرایی می‌شود.

وی هدف از اجرای این رزمایش را کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا و نیازمندان و افراد کم بضاعت عنوان کرد.

مسؤول بسیج سازندگی مازندران از توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی و ۲ هزار سری جهیزیه در بین نیازمندان مازندرانی خبر داد و گفت: این طرح از ۲۲ دی ماه در مازندران اجرایی می‌شود.

وی افزود: تاکنون و در مناسبت‌های مختلف از ابتدای کرونا تاکنون از اسفندماه سال ۹۸ تاکنون  یک‌میلیون و ۲۰۰ هزار بسته‌ معیشتی، به ارزش حدود ۳۵۰ میلیارد تومان در راستای کمک به معیشت نیازمندان در بین افراد کم برخوردار مازندرانی توزیع شده است.

مسؤول بسیج سازندگی مازندران خاطر نشان کرد:  ۳ هزار سری جهیزیه از ابتدای کرونا تاکنون به ارزش حدود ۶۰ میلیارد ریال در بین افراد کم برخوردار توزیع شد.

اقبالپور یادآور شد: ۵۰۰ هزار بسته بهداشتی همچون ماسک، ژل دست،  دستکش،کلاه، گان و... در این مدت در بین افراد نیازمند مازندران توزیع شد.

وی ضمن قدردانی از کمک و حمایت‌های مسؤولان، مردم و خیّران استان مازندران در تهیه و توزیع این بسته‌ها در بین نیازمندان گفت: کمک به اقشار ضعیف و آسیب دیده‌ تا پایان ریشه کن شدن این ویروس منحوس تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام/۸۶۰۰۲/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول