اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  اندیشه

شماره جدید فصلنامه «فقه» با توجه به موضوع «سقط‌درمانی» منتشر شد

یکصد و هشتمین شماره فصلنامه «فقه» با توجه به موضوع «سقط‌درمانی» از سوی پژوهشکده فقه و حقوق و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی منتشر شد.

شماره جدید فصلنامه «فقه» با توجه به موضوع «سقط‌درمانی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری فارس، به همت پژوهشکده فقه و حقوق و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی یکصدوهشتمین شماره فصلنامه علمی ـ پژوهشی «فقه» مربوط به زمستان ۱۴۰۰ منتشر و مقالات این شماره روی سامانه این نشریه به نشانی http:jf.isca.ac.ir درج شد.

«بازپژوهی ولایت حاکم در صدور حکم به ثبوت هلال و تحلیل گستره نفوذ حکم میان مکلّفان» اثر مهدی درگاهی، «بازپژوهی عین معین و کلی و کارکرد آن در تصحیح قراردادهای پیش‌فروش ساختمان» نوشته علی دیلمی معزی و مهدی نوروزی، «بررسی فقهی حق بر صلح با تأکید بر آیات قرآن کریم» به قلم مهدى فیروزى، «بازنگری کفایت اقرار واحد در ثبوت جرائم حدی قیادت، قذف، شرب خمر و سرقت» اثر حامد حق‌محمدی، محمد محسنی دهکلانی و محمدمهدی زارعی از جمله مقالات این شماره است.

همچنین «ماهیت فقهی ـ حقوقی حق حبس در عقود با نگاهی به اسناد بین‌المللی» نوشته الهه شعبانپور المشیری، مهدی رهبر و محمود ویسی، «مسئولیت مدنی ناشی از اکراه از دیدگاه فقه و حقوق ایران: با تأکید بر قانون مدنی و قانون مسئولیت مدنی» به قلم مهدی عاشوری و مسعود برچخ، «شرطیت عقل، بلوغ و اسلام زوجین جهت تحقق احصان در حد زنا» اثر روح‌الله اکرمی، «سقط درمانی؛ جستاری انتقادی درباره انحصار رضایت مادر در رفع مطلق ضمان سقط (نقد و پیشنهاد اصلاح اثر حقوقی اذن پدر در ماده واحده سقط درمانی)» نوشته طه زرگریان و ایمان کاکاوند از دیگر مطالبی است که در این شماره منتشر شده است.

این نشریه به همت پژوهشکده فقه و حقوق و اداره نشریات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در زمستان ۱۴۰۰ منتشر و مقالات این شماره روی سامانه این نشریه به نشانی http:jf.isca.ac.ir نمایه شد.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول