اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تعارض منافع ذوالفقارنسب در پرسپولیس و فدراسیون فوتبال

حضور همزمان بیژن ذوالفقارنسب در هیات مدیره پرسپولیس و کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال شائبه تعارض منافع را تقویت می‌کند.

تعارض منافع ذوالفقارنسب در پرسپولیس و فدراسیون فوتبال

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با اعلام وزارت ورزش و جوانان بیژن ذوالفقارنسب، محمد علیپور، محمد اسد مسجدی، مجید پوراحمدی به همراه رضا درویش که به عنوان مدیرعامل پرسپولیس انتخاب شده به عنوان اعضای جدید هیات مدیره این باشگاه معرفی شدند.

انتخاب ذوالفقارنسب به عنوان یکی از اعضای جدید این هیات مدیره در شرایطی صورت گرفته که وی اکنون به عنوان مشاور وزیر ورزش و جوانان هم مشغول فعالیت است.

البته نکته عجیب‌ درباره حضور ذوالفقارنسب در هیات مدیره پرسپولیس این است که وی امروز به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال هم انتخاب شده است.

فعالیت همزمان این چهره ورزشی در هیات مدیره پرسپولیس و کمیته مهمی مثل کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال که در پیشبرد برنامه‌های فنی مهم ترین فدراسیون کشور نقش راهبردی دارد، یکی از مصادیق تعارض منافع است.

 با این وضعیت به نظر می‌رسد یا باید فدراسیون فوتبال از انتخاب ذوالفقارنسب دست بکشد یا وزارت ورزش عضویت این فرد در هیات مدیره پرسپولیس را لغو کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول