اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیرعامل جدید پرسپولیس: امیدوارم همه توقعات را برآورده کنیم/مهمترین هدفم شادابی تیم و هواداران است

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس گفت: توقعات ما از تیم نباید یک‌طرفه باشد ‌‌ باید همه تعهدات را برآورده کنیم.

مدیرعامل جدید پرسپولیس: امیدوارم همه توقعات را برآورده کنیم/مهمترین هدفم شادابی تیم و هواداران است

رضا درویش در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری جلسه با بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس پس از انتخابش به عنوان مدیرعامل این باشگاه اظهار داشت: جلسه خوبی بود. بنای ما و همه پرسپولیسی‌ها این است دست به دست هم بدهیم تا به شکلی مشکلات باشگاه را حل کنیم. بازیکنان و کادرفنی مصمم هستند و تمام توان خود را گذاشته‌اند. در زمین بازی هرچه دارند بروز می‌دهند و ما هم  در هیات مدیره وظیفه داریم همه کارها را به نحو احسن انجام بدهیم تا بتوانیم قهرمانی ششم را با وجود این بچه‌های دلاور و کادرفنی بسیار خوب و فنی‌مان کسب کنیم.

وی درباره جلسه شب گذشته خود با اعضای تیم پرسپولیس و گلایه آنها از شرایط مالی  توضیح داد: خوشبختانه در فضایی خیلی خوب و صمیمی مشکلات را گفتند. علیپور و ذوالفقارنسب هم در این جلسه حضور داشتند و انشاءالله برنامه ریزی می کنیم تا هرچه سریع‌تر آنچه وظیفه‌مان است انجام بدهیم.

مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: وقتی ما از بازیکن توقع پیروزی و حضور پرقدرت در مسابقات را داریم طبیعی است باید تعهدات خود را انجام بدهیم. نمی‌شود توقع یک‌طرفه باشد. حتما سعی داریم تعهداتی که داریم را برآورده کنیم.

درویش درخصوص مباحث مطرح‌شده نسبت به احتمال فسخ قرارداد کارگزاری که در زمان مدیریت مجید صدری با پرسپولیس قرارداد بست، گفت: در این مورد خبر ندارم. قرار است فردا با اعضای حقوقی باشگاه صحبت کنیم و بعید می‌دانم چنین موضوعی باشد زیرا کارگزار با باشگاه قرارداد بسته و قائم به شخص نیست‌‌.

وی اضافه کرد: با مجید صدری تماس داشتم و‌ وی اعلام کرد حاضر است هر توانی داشته باشد برای انجام شدن کار پرسپولیس بگذارد.

مدیرعامل پرسپولیس درباره بدهی این باشگاه مثل طلب اوساگونا و باشگاه پدیده عنوان کرد: چندین مورد وجود دارد و باید جدی تمام مسائل را پیگیری کنیم تا مشکلات مرتفع شود.

درویش درخصوص اینکه برخی پیشکسوتان بزرگ باشگاه پرسپولیس مثل علی دایی و علی پروین او را مورد تأیید قرار داده‌اند، پاسخ داد: همه این عزیزان و حتی برخی دوستان استقلالی به من محبت دارند. امیدوارم این توانایی را داشته باشیم تا محبت همه آنها را جبران کنیم.

وی درمورد اینکه به عنوان یک مدیر که سال‌ها در ورزش کشور فعالیت کرده توقعات زیادی از او وجود دارد، توضیح داد: امیدوارم همه توقعات را برآورده کنیم تا دل هواداران شاد شود و بازیکنان را با قوت قلب روانه میدان کنیم.

نایب رییس هیات مدیره پرسپولیس درمورد مهم‌ترین هدف خود در این باشگاه اظهار داشت: بازگرداندن آرامش به تیم فوتبال و شاد کردن طرفداران. مهم‌ترین هدف ما در درجه اول شادابی دادن به تیم و شادمانی هوا الان است.

درویش درباره اینکه صدری قرار بود قبل از جدایی‌اش از پرسپولیس بخش دیگری از قرارداد بازیکنان را پرداخت کند و آیا خودش این موضوع را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد داد، گفت: در جلسه با اعضای تیم متوجه این موضوع شدم و باید با برنامه‌ریزی این کار را انجام بدهیم.

وی درباره حذف پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، خاطرنشان کرد: پیگیری این موضوع روال اداری دارد. وزارت ورزش، دولت، خانه ملت و نمایندگان مجلس برای پیگیری این کار مصمم هستند و امیدواریم تا جایی که امکانش است این مشکل حل شود.

مدیرعامل پرسپولیس درباره برنامه‌هایش در نقل و انتقالات، توضیح داد: ابتدا باید بازیکنی کادرفنی نفرات مدنظرش را اعلام کند و سپس در این مورد اقدام کنیم.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول