اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دولت بدون بندگی مقابل قدرت‌‌های شیطانی بیشترین تعامل را با کشورها دارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دولتی که اعتقاد به بندگی مقابل قدرت‌های شیطانی ندارد بیشترین رابطه را توانسته در همین مدت کوتاه چند ماهه با کشورهای جهان برقرار کند و این نشان از آن دارد که این دولت به دنبال انزوا گرایی نیست.

دولت بدون بندگی مقابل قدرت‌‌های شیطانی بیشترین تعامل را با کشورها دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدحسین صفارهرندی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در یادواره شهدای شهر سده لنجان اظهار داشت: شهیدحاج‌قاسم سلیمانی تبدیل به ستاره‌ای شده‌است که به هر سو نگاه کنید او را خواهید دید و اگر به سمت حاج‌قاسم حرکت کنیم راه را پیدا خواهیم کرد و او خودش علامت صحت و درستی مسیر است.

وی افزود: حاج قاسم در بسیاری از بخش‌های وصیت‌نامه‌اش سفارش به اطاعت از رهبری را می‌کند که به این اوج بصیرت می‌گویند چرا که بصیرت بینایی خاصی است که در جاهایی که چشم ظاهری عمل نمی‌کند بصیرت است که کار می‌کند و پشت دیوار را می‌بیند.

صفارهرندی با اشاره به توطئه آمریکایی‌ها در منطقه، گفت: دشمنان تلاش می‌کردند با مداخله مستقیم و غیرمستقیم خودشان، ژئوپلتیک این منطقه را به‌هم بریزند که به همت شهید حاج‌قاسم سلیمانی و یارانش این نقشه آمریکایی‌ها به ثمر ننشست.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام  ادامه داد: امروز هر اراده پلیدی در هزاران کیلومتر دورتر از مرزها بخواهد علیه جمهوری اسلامی دست به خطر بزند، می‌داند که به سرعت پاسخی دندان‌شکن دریافت می‌کند چرا که ما به نقطه‌ای از آرامش متکی به ایمان رسیدیم که از دشمن به واسطه ظاهر ترساننده‌اش فرار نمی‌کنیم و همین به ما اقتدار داده است.

وی افزود: دو راه‌حل برای رفع مشکلات کشور از سالیان قبل وجود داشته است که از یک رو تعدادی می‌گفتند اگر می‌خواهید مشکلات حل شود باید سراغ کدخدای جهان رفت و منتظر بمانیم تا اوضاع کشور درست شود و عده‌ای با پیش بردن این مسیر نه تنها چیزی عاید کشور نکردند بلکه مشکلات بسیاری روی‌ هم تلنبار شد و هیچ گشایشی هم صورت نگرفت.

صفارهرندی خاطر نشان کرد : راه حل دیگر برای رفع مشکلات کشور، راه همین شهدایی است که گفتند با بندگی کردن جلوی شیطان انسان ارتقا پیدا نمی‌کند،  امروز دولتی که اعتقاد به بندگی کردن جلوی قدرت‌های شیطانی را نداشته‌است بیشترین رابطه را توانسته در همین مدت کوتاه چند ماهه که روی کار آمده با جهان برقرار کند و این نشان از آن دارد که این دولت به دنبال انزوا گرایی نبوده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به دستاوردهای مثبت دولت در زمینه مقابله با کرونا، گفت: در حال حاضر جزء پانزده کشوری هستیم که بهترین کارنامه را در مواجهه با کرونا دارد درحالی‌که این ویروس کرونا گریبان‌گیر ابرقدرت‌ها شده است.

وی با اشاره به اقدامات مثبت دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور، متذکر شد: حکمت‌های رهبر معظم انقلاب در طول سال‌های پس‌از رحلت امام‌خمینی (ره) قافله‌سالار این کاروان بوده‌است و هدایت‌های او ما را از این دشواری‌ها و عقبه‌های سخت با سرافرازی عبور داده که از دید این دولت دوای درد است.

انتهای یپام/۶۳۱۲۶/آ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول