اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

رئیس بنیاد شهید: شهادت ۶۸ دانش آموز بی‌گناه بر اثر بمباران، مظلومیت ایران را به گوش جهانیان رساند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه، شهادت دانش‌آموزان بروجردی مظلومیت و ستمدیدگی ملت ایران را به گوش جهانیان رساند، گفت: روزی که ۶۸ دانش آموز بی‌گناه بر اثر بمباران به شهادت رسید نشانه مظلومیت عظیم ملت بود از طرفی صفت و تفکر دشمن را به خوبی به جهانیان نشان داد.

رئیس بنیاد شهید: شهادت ۶۸ دانش آموز بی‌گناه بر اثر بمباران، مظلومیت ایران را به گوش جهانیان رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، امیرحسین قاضی زاده هاشمی امشب در یادواره پرواز پروانه‌ها گرامیداشت ۶۸ دانش آموز شهید با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تنها وظیفه ما نیست بلکه یک وظیفه عمومی‌است، اظهار کرد: با توجه به اینکه قبور شهید حرم مطهر و میعادگاه عشق هستند،  تصمیم جدی داریم که در این دولت مزار شهدا را به حرم تبدیل کنیم.

وی افزود: تاریخ ملت ایران روزهای پرشکوه و سرنوشت  زیادی را تجربه کرده‌است، یک روز قدرت، اقتدار، حماسه و پیروزی روز دیگر مظلومیت و دنائت دشمن را به خود دیده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: روزی که ۶۸ دانش آموز بی‌گناه بر اثر بمباران به شهادت رسید نشانه مظلومیت عظیم ملت بود از طرفی صفت و تفکر دشمن را به خوبی به جهانیان نشان داد.

وی بیان کرد: کودکان معصومی که نتوانستند هشدار را به موقع دریافت کنند و فرصت نکردند جان پناهی برای خود پیدا کنند و در بدترین وضعیت به شهادت رسیدند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور خاطر نشان کرد: شهادت دانش‌آموزان بروجردی مظلومیت و ستمدیدگی ملت ایران را به گوش جهانیان رساند.

قاضی زاده هاشمی گفت: دشمن هر وقت در جبهه ‌ی شکست می‌خوردعقده و کینه خود را اینطور به نمایش می‌گذاشت.

وی ضمن تجلیل از خانواده شهدا از آنها تقاضای صبر کرد و افزود: ملت ایران با صبر و غرور از حوادث عبور کرد و سختی‌ها را گذرانده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از معرفی مدرسه‌ شهدای بروجرد به عنوان یادمان و موزه خبر داد و گفت: ساماندهی گلزار این شهدا را هم مورد توجه قرار می‌دهیم، زیرا وظیفه داریم یاد و نام شهدا را حفظ کنیم.

قاضی زاده هاشمی خاطر نشان کرد: هیچ عزتی بالاتر از خدمت به شهدا نیست، بنابراین ما بی منت خدمتگزار شهدا و خانواده شهدا هستیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اهداف یادواره شهدا نیزاشاره کرد و گفت: ابتدا اینکه بدانیم این عزت و عظمت را مرهون چه کسانی هستیم، دوم اینکه امنیتی که امروز در کشور حاکم است حاصل خون ۲۳۷ هزار شهید است و نکته سوم اینکه بدانیم افرادی که طمع به این آب و خاک دارد چه کسانی هستند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: بنابراین باید با هم وحدت داشته باشیم و قدر همدیگر را بدانیم همچنین صبور باشیم.

انتهای پیام/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول