اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

ترابی: بازیکنان پرسپولیس امسال واقعا اذیت شدند/ درویش باید بداند به کدام باشگاه آمده است

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بچه‌های پرسپولیس واقعا خیلی اذیت شدند و امیدوارم که مشکلات حل شود.

ترابی: بازیکنان پرسپولیس امسال واقعا اذیت شدند/ درویش باید بداند به کدام باشگاه آمده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مهدی ترابی بعد از برتری پرسپولیس مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: به هواداران تیممان تبریک می‌گویم، بازی سختی داشتیم و همه تمرکز ما روی این بازی بود که بعد از بازی با پدیده 3 امتیاز را کسب کنیم. 

وی در خصوص اینکه تیمش در نیم فصل نایب قهرمان شد گفت:هنوز خیلی تا پایان فصل مانده است. همه تلاش ما این است که در آخر فصل بهترین نتایج را بگیریم و دل هوادارانمان را خوشحال کنیم.

مهاجم پرسپولیس در خصوص اینکه قبلا با درویش در سایپا کار کرده است گفت: من قبلا در سایپا بازی کرده‌ام. شرایط این تیم قبلا با پرسپولیس فرق دارد. در حوزه مدیریت هم همین است. قطعا آقای درویش باید بداند به کجا آمده است. من قصد جسارت ندارم ولی مدیرعامل ما باید بداند در کدام باشگاه حضور دارد. اینجا بازیکنان بزرگتری دارد و انتظارات بالاتر است. امیدوارم درویش با علم به اینکه مشکلات را حل کند بهه این تیم آمده باشد.بچه‌های پرسپولیس واقعا خیلی اذیت شدند و امیدوارم که مشکلات حل شود.

ترابی در خصوص حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا گفت: این ضربه بزرگی برای تیم‌ها و بازیکنان است. خیلی از بازیکنان دوست دارند خودشان را در آسیا نشان بدهند. امیدوارم این موضوع حداقل بر ای سال آینده حل شود.

وی در خصوص گلایه بازیکنان از مسائل مالی گفت: ما قرار بود از آقای صدری پول بگیریم که به یکباره او عوض شد. هیچکس انتظار نداشت صدری تغییر کند ولی امیدوارم مشکلات توسط آقای درویش حل شود چون بازیکنان ما خیلی وقت است که دریافتی از باشگاه نداشته‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول