اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

رئیسی در نمایشگاه توانمندی‌های ندسا: تحریم و تهدید مانع پیشرفت نیست/ امروز خیال مردم از امنیت کشور راحت است

رئیس جمهور در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های نیروی دریایی سپاه با اشاره به اینکه امروز خیال مردم ازامنیت کشور در بخش‌های مختلف آسوده است، گفت: این نمایشگاه اثبات کرد که تحریم و تهدید مانع پیشرفت نیست.

رئیسی در نمایشگاه توانمندی‌های ندسا: تحریم و تهدید مانع پیشرفت نیست/ امروز خیال مردم از امنیت کشور راحت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از نیروی دریایی سپاه، آیت‌الله سید‌ابراهیم رئیسی رئیس جمهور صبح روز جمعه در ادامه سفر خود به استان هرمزگان در بازدید از نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه یکم دریایی، ضمن تقدیر و تشکر از فرماندهان و پرسنل این یگان، اظهار کرد: این نمایشگاه اثبات کرد که تحریم و تهدید مانع پیشرفت نیست.

وی گفت: اقدامات شما به بهترین شکل جلوه «ما می‌توانیم» است. آنچه در این نمایشگاه دیده شد نماد توانایی و اقتدار برای سپاه پاسداران و کشور است.

 

رییس جمهور با تاکید بر اینکه حجم محدودیت و تحریم‌های نظامی و هسته‌ای در هیچ صنعت دیگری وجود ندارد، اظهار داشت: اما علی‌رغم این تحریم‌ها بیشترین پیشرفت را در این حوزه داشته‌ایم.

رئیسی با اشاره به اراده قوی و توانمندی در نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: تا وقتی این روحیه انقلابی و بسیجی باشد، دشمن هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. آنچه امروز به کشور قدرت داده اراده پولادین است.

وی تصریح کرد: امروز مردم خیالشان از امنیت کشور در بخش‌های مختلف آسوده است زیرا هیچ حرکتی از چشم دلاوران نیروهای مسلح پوشیده نیست.

‌رئیس جمهور خاطرنشان کرد: این احساس امنیت به دلیل اقتدار سپاه، ارتش و بسیج است. ارتش و سپاه در دل مردم جای دارند و ارتباط مردم با نیروهای مسلح بسیار نزدیک است.

آیت الله رئیسی در این بازدید از آخرین دستاوردها و توانمندی های نیروی دریایی سپاه در یک سال و نیم اخیر شامل یگان پهپادی، سامانه‌های موشکی، سامانه‌های جنگال، شناورهای راکت‌انداز، موشک‌انداز و اژدرافکن، تجهیزات زیرسطحی، ناوچه‌های موشک‌انداز، شناورهای رزمی تندرو و قایق های پرنده اطلاع یافته و از نزدیک در جریان پیشرفت‌های نیروی دریایی سپاه که تماما به دست متخصصان داخلی انجام شده، قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۸۸۰۵۵/س/ ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول