اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

۳۵ هزار نفر جمعیت در مسکن مهر پردیس فقط یک مسجد دارند‌

امام جمعه پردیس با اشاره به کمبود مسجد در مسکن مهر گفت: مشکلات مسکن مهر و مصلی نماز جمعه پردیس با حضور معاون وزیر رفع می شود.

۳۵ هزار نفر جمعیت در مسکن مهر پردیس فقط یک مسجد دارند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران این شهرستان در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، با اشاره به بیانات رهبری اظهار کرد: در طی ۴۳ سال اخیر تقابل ۱۰۰ درصدی بین ایران و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار وجود داشته و غیرت دینی مردم باعث اشتباه های محاسباتی مختلف در فتنه ها، دفاع مقدس و غیره شده و این اشتباهات تصمیمات غلط و ناکام شدند.

امام جمعه پردیس گفت: دستگاه محاسباتی استکبار خراب است زیرا معنویت در محاسباتشان وجود ندارد و امداد غیبی، توکل و غیره را در اقداماتشان ندارند.

حسینی ادامه داد: صحرای طبس یکی از نشانه های دست های غیبی است و خوشبختانه دشمن ملت ایران را نشناخته و این باعث اشتباهات مکرر آنها شده است.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: غیرت دینی اولین عامل نجات کشور و انقلاب است و دومین عامل وحدت است زیرا اختلاف سلیقه بین انقلابیون باعث کینه توزی می شود و نباید ادامه پیدا کند زیرا اختلاف ها وحدت را از بین می برد.

امام جمعه پردیس تصریح کرد: دشمن تلاش می کند حکومت اسلامی را ناکارآمد جلوه دهد و تمام مشکلات را به گردن انقلاب و ولایت می‌اندازد و ما باید جهاد تدبیر را راه اندازی و موفقیت های ایران اسلامی را تبیین کنیم.

وی افزود: امروز غربی‌ها روایت سازی معکوس می کنند و مطمئنا در مذاکرات شکست می خورند زیرا این غیرت دینی تیم مذاکره کننده نخواهند گذاشت آنها به اهدافشان برسند.

حسینی تاکید کرد: فرماندار جهادی، انقلابی و بومی شهرستان پردیس هفته گذشته معارفه شد و برایش آرزوی توفیق داریم زیرا از روز اول شروع کار خود را با خدمت به مردم آغاز کرده و امروز در مصلی نماز جمعه پاسخگوی مردم خواهد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: کمک و صبر کنید تا مسائل و مشکلات پردیس احصاء و اولویت بندی شود زیرا برخی مشکلات نیاز به تدابیر ملی، استانی و شهرستانی دارد اما بومی بودن او باعث شده مشکلات احصاء شود و در این بخش جلوتر هستیم و کمک مردم را می طلبد تا از تمام ظرفیت ها استفاده شود.

وی با اشاله به تشکیل قرارگاه خدمت رسانی در شهرک بهار طلاییه، گفت: مجتمع مسکونی بهار طلاییه با ۸ هزار نفر ساکن  با مشکلات فراوان به دلیل عدم ارائه خدملت روبرو هستند.

حسینی اضافه کرد: این شهرک مسجد، اماکن ورزشی و تفریحی ندارند و هشت هزار نفر مسجد با مشکل روبرو هستند و باید با معنویت و غیرت دینی و با تصمیمات درست در رفع مشکلات مردم تسریع کنیم.

امام جمعه پردیس ضمن خیر مقدم به جعفری معاون وزیر راه و شهرسازی در مصلی نماز جمعه پردیس، تاکید کرد: مسکن مهر پردیس مشکلات بسیاری دارد و حضور معاون وزیر راه پس از دو سال که هیچ مسوولی را ندیده نشان از اراده قوی و همت دولت انقلابی برای خدمت به مردم دارد.

وی افزود: امیدواریم مسوولان در خدمت رسانی تلاش بیشتری داشته باشند اما برخی از مسائل پردیس نیاز به دستورات شما دارد زیرا تحویل واحدهای مسکن مهر که مردم سالها چشم انتظار تحویل با کیفیت آن هستند خشنود شوند.

حسینی بیان کرد: ساخت مساجد، تجاری، خدمات زیربنایی و روبنایی را باید مدنظر قرار بدهید زیرا ۳۵ هزار نفر جمعیت در یک فاز  خدمات مورد نیاز را نداشته و برای این جمعیت یک مسجد دارند.

امام جمعه پردیس ابراز کرد: مصلی نماز جمعه  هنوز تحویل نشده و در مسجد الغدیر فضا برای اتصال وجود ندارد و یک درب ورودی دارد که در صورت بروز اتفاقی با مشکل جدی مواجه می شویم. 

وی در پایان گفت: یکی از خادمین شهدا و نماز امروز درگذشتند و مراسم تشییع مرحوم حاج مشاالله حاجی زاده که از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستند امروز در بوستان نورالشهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول