اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

فعالیت جهادگران شاهرودی در مناطق محروم به یاد سردار دل‌ها+ تصاویر

گروه‌های جهادی شهرستان شاهرود به یاد شهید سلیمانی در منطقه محروم سطوه حضور یافتند و به مردم خدمت‌رسانی کردند.

فعالیت جهادگران شاهرودی در مناطق محروم به یاد سردار دل‌ها+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، گروه‌های جهادی شهرستان شاهرود به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه سطوه که بیش از ۱۵۰ کیلومتر با مرکز شهرستان شاهرود فاصله دارد و در دل کویر مرکزی قرار دارد، حضور یافتند و در این منطقه محروم به مردم خدمت کردند.

این گروه‌های جهادی متشکل از جهادگران هیأت میانداران خدمت، پایگاه بسیج بقیة‌الله (عج) شرکت برق منطقه‌ای سمنان، بسیج طلاب و روحانیون، بسیج سازندگی و پایگاه بسیج امام خامنه‌ای روستای سطوه و کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شاهرود بودند که در اردویی دوروزه به مردم این منطقه خدمت‌رسانی کردند.

شرکت‌کنندگان در این اردو علاوه بر دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان منطقه و برپایی برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی برای اهالی روستاهای سطوه، بیدستان، سرتخت و مهدی‌آباد دیدارنویسی کردند و حدود ۱۰۰ متر حفاظ پنجره‌های طبقه دوم حسینیه روستای سطوه را جوشکاری و نصب کردند.

همچنین جهادگران حاج قاسم، ۳۵۰ پرس غذا (وعده ناهار) در روستاهای بیدستان، مهدی‌آباد، کلاته سراجی و سطوه را طبخ و توزیع کردند و لوله‌کشی فاضلاب و پوشاندن چاه یک چشمه حمام و رنگ‌آمیزی درب مسجد روستای سطوه و توزیع ۳۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱۰۰ هزار تومان در منطقه اجرا شد.

در این اردوی جهادی لوازم‌التحریر بین دانش‌آموزان به ارزش دو میلیون تومان تهیه و یک‌هزار ظرف آش نذری و چای و دم‌نوش در موکب حاج قاسم بین اهالی منطقه توزیع شد.

همچنین نان صلواتی و تعدادی پوشاک بین خانواده‌های کم‌برخوردار این روستاها توزیع شد و شرکت‌کنندگان در این اردوی جهادی فقط به عشق حاج قاسم در میدان حاضر شدند و یاد او را گرامی داشتند.

انتههای پیام/۷۴۰۳۶/س/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول