اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

رها سازی 98 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی از رها سازی ۹۸ دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک به استعداد ۳۰۰ نفر در محورهای نقده_ارومیه، نقده_پیرانشهر، اشنویه_ارومیه، تکاب_شاهین دژ،چالدران_آواچیق، توسط تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

رها سازی 98 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌غربی، امیر جعفرزاده با توجه به بارش برف وکولاک در محورها اظهارداشت: طی تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات (۱۱۲) جمعیت هلال احمر استان  از ساعت ۸ صبح ۱۴۰۰/۱۰/۲۴  تا ساعت ۸ صبح ۱۴۰۰/۱۰/۲۵  و  گرفتار شدن ۹۸ دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی، ارومیه، اشنویه، پیرانشهر، نقده، ، تکاب، چالدران بعد از دریافت خبر از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات eoc هلال احمر استان و با هدف رهاسازی خودروها و امداد رسانی به سر نشینان خودروهای گرفتار شده به محل حادثه اعزام شدند.

وی در تشریح این امدادرسانی گفت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری جمعیت هلال احمر در محورهای مزبور پس از طی مسیر در این عملیات به ۹۸ خودرو به استعداد ۳۰۰ نفر  امداد رسانی کردند.

جعفرزاده افزود: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند نیروهای امدادی هلال‌احمر اقلام خوراکی اضطراری توزیع کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان غربی بیان کرد: منابع انسانی به کار گرفته شده در این عملیات رهاسازی و امدادرسانی به خودروهای گرفتار در برف و کولاک شامل ۸ تیم امداد و نجات با ۷ نفر نجاتگر پرسنل و ۲۸ نفر نجاتگر داوطلب بود که با چهار دستگاه آمبولانس و چهار خودروی کمکدار امدادرسانی کردند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول