اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

حاشیه مراسم بدرقه فوتبال بانوان| از اشک‌های کلانی تا حضور اسکوچیچ+ تصاویر و فیلم

مراسم بدرقه کاروان فوتبال به جام ملت‌های آسیا با حضور پیشکسوتان برگزار شد.

حاشیه مراسم بدرقه فوتبال بانوان| از اشک‌های کلانی تا حضور اسکوچیچ+ تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مراسم بدرقه کاروان فوتبال بانوان به جام ملت‌های آسیا امروز با حضور بازیکنان، مربیان، مسئولان فدراسیون و پیشکسوتان فوتبال مردان برگزار شد.

* شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال و اسکوچیچ سرمربی تیم ملی، حسین کلانی پیشکسوت پرسپولیس، حسن روشن پیشکسوت استقلال، حسین اوجاقی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران،ابراهیم میرزاپور دروازه بان سابق تیم ملی در مراسم حضور داشتند.

* در حالی که اعلام شده بود مراسم از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود، این اتفاق نیفتاد و برنامه با یک ساعت تاخیر شروع شد.

*حسین کلانی در این مراسم، گفت: ممکن است ما مادام کوری نداشته باشیم اما میرزاخانی‌ها داریم، در زمینه ورزش هم در رشته‌های مختلف با وجود کمبودها رفته و موفق برگشته‌اند.کلانی بعد از صحبت‌های کوتاهی که داشت گریه کرد و گفت که نمی‌تواند ادامه دهد.

 

 

 

* الهام فرهمند بازیکن تیم ملی که همراه با فرزند ۵ ماهه‌اش در اردو بوده، عنوان کرد: خوشحالم بزرگان فوتبال اینجا جمع هستند. از مسئولان فدراسیون که شرایط را فراهم کردند تا دخترم را همراه خودم داشته باشم تشکر می‌کنم.

*رحیم زارع نماینده مجلس گفت: در سه دوره ای که در مجلس هستم همیشه دوست دارم پشت پرده به فدراسیون ها کمک کنم. برای اولین بار عزیزی خادم به تیم زنان کمک کرد و شاهد زحمات وی بودم.
وی افزود: در بودجه نهایت تلاشم را برای ورزش کشور و بویژه فوتبال انجام دهم. دو سه سال گذشته همکارانم خوب تلاش کردند تا بودجه ورزش فراهم شود. از اینکه زنان تلاش کردند تا پرچم ایران را به اهتزاز دربیاورند تشکر می کنم. از بازی خوب تیم ملی فوتبال مردان هم تشکر می کنم و امیدوترم زنان هم به موفقیت برسند. امیدوارم جلسه دیگری برای قهرمانی شما برگزار شود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول