اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آمادگی شرکت زمزم برای حضور در بازار ارمنستان و اورآسیا

مدیرعامل شرکت زمزم با اشاره به ظرفیت‌ و توانمندی‌های این مجموعه، از آمادگی برای حضور در بازار ارمنستان و بازارهای منطقه اورآسیا و حتی اتحادیه اروپا در قالب صادرات محصول نهایی و تولید فراسرزمینی با بهره مندی از کمک دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه و سفارت ایران در ارمنستان خبر داد.

آمادگی شرکت زمزم برای حضور در بازار ارمنستان و اورآسیا

به گزارش خبرگزاری فارس، وبینار بررسی شرایط حضور زمزم در بازار ارمنستان و بازارهای منطقه اوراسیا پنج شنبه با حضور علی عبدی مدیرعامل شرکت زمزم ایران و ظهوری سفیر جمهوری اسلامی ایران در ارمنستان برگزار شد.

عبدی در این وبینار ضمن معرفی توانمندی ها و امکانات مجموعه زمزم و نیز سوابق صادراتی این مجموعه، آمادگی شرکت زمزم ایران را برای حضور در ارمنستان به عنوان هاب صادراتی محصولات زمزم به روسیه، کشورهای اوراسیا و حتی اتحادیه اروپا در قالب صادرات محصول نهایی و تولید فراسرزمینی اعلام کرد.

در این وبینار پیشنهاد شد که امکانات و اطلاعات حقوقی و بازار کشور ارمنستان، جهت بهره برداری در اختیار مجموعه زمزم قرارگیرد.

در ادامه دکتر ظهوری ضمن استقبال از همکاری با مجموعه زمزم و نام بردن از نشان زمزم به عنوان یک برند اسلامی_ایرانی آمادگی سفارت را برای کمک به تحقق این اهداف اعلام نمود و با توجه به روابط دیرینه سیاسی ایران و ارمنستان چشم انداز مثبتی را برای حضور زمزم در بازار این کشور و به تبع آن کشورهای منطقه اوراسیا ترسیم کرد.

ظهوری همچنین آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و مساعدت در این زمینه اعلام کرد و مقرر شد سفیر ارمنستان در تهران به همراه رایزن اقتصادی این کشور طی نشستی، با مجموعه زمزم و ظرفیت ها آن آشنا شوند و فعالیت های اقتصادی آن کشور را در حوزه صنایع غذایی و آشامیدنی، برای شروع همکاری معرفی نمایند.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول