اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

دیدار چهره‌به‌چهره رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با مراجعان

رئیس حفاظت اطلاعات دستگاه قضا از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بازدید کرد.

دیدار چهره‌به‌چهره رئیس حفاظت اطلاعات قوه قضائیه با مراجعان

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز رئیس حفاظت اطلاعات دستگاه قضا از مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه بازدید کرد.

در این دیدار که بیش از ۳ ساعت به طول انجامید رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه‌قضاییه با تعدادی از مراجعان مرکز ارتباطات مردمی دیدار کرد و در جریان روند پرونده آن‌ها قرار گرفت.

درخواست جلوگیری از صدور و اجرای احکام، ادعای اعمال نفوذ در برخی پرونده‌های مورد ادعای مراجعه کنندگان بود.

در جریان این ملاقات ها، یکی از مراجعه‌کنندگان مدعی شد در پرونده این فرد تخلفاتی را مرتکب شده‌اند. به دنبال درخواست این مراجعه‌کننده، حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی دستور پیگیری این پرونده را صادر کرد و بنا شد، پرونده توسط کارشناسان بررسی و نتیجه ظرف مدت ۲۰ روز اعلام شود.

همچنین، فردی به مرکز ارتباطات قوه قضاییه مراجعه کرده بود که پرونده‌اش از سال ۸۶ در یکی از دادگستری‌ها مفقود شده بود و تاکنون تعیین تکلیف نشده بود. در همین راستا رئیس حفاظت اطلاعات قوه‌قضاییه دستور فوری را برای رسیدگی به موضوع صادر کرد.

در نمونه‌ای دیگر یکی از مراجعان پرونده‌ای ادعایی در رابطه با یکی از کلاهبرداران بورسی را مطرح کرد که با برخی اقدامات خلاف در یکی از محاکم مواجه شده است.

در جریان دیدار چهره‌ به چهره رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه، برخی از مراجعه‌کنندگان با ارائه اسناد و مدارکی، مدعی تخلفات بودند که دستور پیگیری این اسناد صادر شد.

در حاشیه این بازدید، حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی با اشاره به حضور امروز خود در مرکز ارتباطات مردمی اظهار کرد: بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده از سوی رئیس قوه‌قضاییه مقرر شده است مسئولان عالی قضایی به اداره کل دفتر مراجعات مردمی مراجعه کنند تا مشکلات مراجعه کنندگان در تمامی ابعاد مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مواردی که در حوزه حفاظت اطلاعات قوه‌قضاییه بودند امروز مورد بررسی قرار گرفتند و مشکلات مراجعه کنندگان استماع شد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی با اشاره به روند پیگیری مشکلات و دستورات صادر شده، گفت: حتماً بررسی‌های لازم را انجام می‌دهیم و اگر وعده داده‌ایم که پرونده‌ای ظرف مدت ۱۰ الی ۲۰ روز رسیدگی شود حتما از اصحاب دعوی دعوت می‌کنیم تا از اقدامات انجام گرفته مطلع شوند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول