اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

هیأت‌های حماس و جهاد اسلامی، عازم الجزایر می‌شوند

رئیس بخش سیاسی جنبش جهاد اسلامی و رئیس دفتر سیاسی حماس خبر دادند یک هیات در ماه جاری برای گفت‌وگوی گروههای فلسطینی عازم الجزایر خواهد شد.

هیأت‌های حماس و جهاد اسلامی، عازم الجزایر می‌شوند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد الهندی رئیس بخش سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد که یک هیأت از این جنبش در پایان ماه جاری میلادی عازم الجزایر خواهد شد.

روزنامه الاخبار لبنان در واکنش به نقل از الهندی گزارش داد که بنا به دعوت الجزایر، این هیأت از جهاد اسلامی عازم این کشور خواهد شد تا با سایر گروههای فلسطینی دیدار کند.

وی گفت که دیدارها در الجزایر، به صورت جداگانه خواهد بود و شاید از سایر گروههای فلسطینی نیز برای حضور در این نشستها دعوت به عمل آید.

در همین ارتباط، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز خبر داد که سفیر الجزایر در قطر، از  این جنبش خواسته است که به الجزایر سفر کنند.

هنیه گفت که در همین راستا، یک هیأت برای سفر به الجزایر تشکیل داده‌اند و هفته جاری عازم این کشور خواهند شد.

عبدالمجید تبون رئیس جمهور الجزایر ماه گذشته و در جریان دیدار با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین خبر داد که این کشور، میزبان نشست «جامع» گروههای فلسطینی خواهد بود.

گروههای فلسطینی پیش از این نیز قصد داشتند در قاهره نشست برگزار و شماری از مسائل میدانی و سیاسی درباره فلسطین را بررسی کنند، ولی این نشست لغو شد.

گروههای فلسطینی چند ماه پیش آخرین دور گفت‌وگوهای خود را در قاهره انجام دادند که منجر به توافق بر سر برگزاری انتخابات چند مرحله‌ای شد که مقدمه برگزاری گفت‌وگوی ملی فراگیر باشد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول