اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سخنگوی فدراسیون فوتبال: حرف بدی زده نشد که اسکوچیچ ناراحت شود/اگر شرایط خطرناک نباشد اینفانتینو به ایران می‌آید

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: اگر شرایط امیکرون و کووید خطرناک نباشد، اینفانتینو به ایران سفر می کند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال: حرف بدی زده نشد که اسکوچیچ ناراحت شود/اگر شرایط خطرناک نباشد اینفانتینو به ایران می‌آید

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسین شریفی در مورد بدرقه تیم ملی بانوان اظهار داشت: خوشحالم که تیم ملی بانوان کشور تاریخ‌ساز شد. امروز به پاسداشت کار بزرگی که کررده بودند تیم را بدرقه کردیم. امشب اعزام می‌شوند. از همه عالی‌جنابان، پیشکسوتان، آقایان و خانم‌هایی که آمدند و در کنار تیم ملی بانوان بودند ممنون هستم.از معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری، عضو کمیسیون امنیت ملی و دیگر نمایندگان مجلس که کنار ما بودند تشکر می کنم. امیدوارم تیم ملی بانوان ما با دست پر از هندوستان برگردد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد حضور تماشاگران برای تماشای بازی تیم ملی بزرگسالان مردان گفت: از اسکوچیچ و کادرفنی تیم ملی که آمدند و کنار تیم ملی بانوان بودند تشکر می‌کنم. آنچه که تا الان صحبت شده اظهار نظر بهادری جهرمی و همینطور رئیس جمهور است. مجوزی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا صادر شده که به شکل محدود تماشاگران به ورزشگاه بیایند. پیش تر دستور العملی صادر شده بود که برای همه رشته های ورزشی اجازه می داد تا 30درصد اماکن ورزشی امکان حضور تماشاگران به شکل مجموع باشد. با توجه به اظهار نظر امروز باید منتظر بمانیم ببینیم محدودیتی که گفتند شامل 30 درصد می‌شود یا کمتر و بیشتر است. فدراسیون تلاش می کند حضور تماشاگران در بازی های تیم ملی مقابل عراق و امارات اتفاق بیفتد و ما بتوانیم جشن صعود را با حضور همه مردم برگزار کنیم.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است این اتفاق برای بازی های لیگ هم بیفتد، اظهار داشت: دستورالعملی که آمده برای همه ورزش ها و در سطح باشگاهی و ملی قید شده، محدودیتی در این مورد وجود نداشته و نباید داشته باشد. منتها باید به شکل رسمی ابلاغ شود تا ببینیم چند درصد مد نظر دوستان است.

شریفی در خصوص اینکه به نظر می رسید اسکوچیچ با ناراحتی مراسم بدرقه را ترک کرد، گفت: امروز مهمانان ارجمندی دعوت فدراسیون را پذیرفته بودند. اسکوچیچ با تاخیر آمد. ردیف اول پر شده بود و فکر نمی کنم از این بابت دلخوری داشته، اگر هم بوده من عذرخواهی می کنم. در مورد خروج از سالن هم قرار بود یک جلسه با عزیزی خادم داشته باشد اما چون وقت دادان پزشکی داشت خواست زودتر برود. برای مراسم پروتکل هایی داشتیم که دوستان در گروه های سه نفره روی سن بروند. اسکوچیچ باید زودتر می رفت و حتی جلسه اش با عزیزی خادم کنسل شد.

وی در مورد اینکه مکالمه‌ای هم بین هاشمیان و مجری برنامه انجام شد، عنوان کرد: هیچ مکالمه‌ای انجام نشد. اتفاقا مجری برنامه لینک یکی از خبرگزاری ها را فرستاد که این اتفاق افتاده در حالیکه تا آنجا که من خبر دارم، با اسکوچیچ صحبت کردم و موقع رفتنش با او خداحافظی کردم چنین مساله ای نبود. او وقت دندان پزشکی داشت و باید می رفت.

شریفی در خصوص اینکه هشایمان ناراحت بود، گفت: من با او صحبت نکردم اما حتما با او تماس می گیرم. موضوعی نبوده که بخواهد دلخوری به وجود بیاید. قرار بود دوستان 3نفر 3نفر روی سن بروند و دیدیم که این رویه هم تا انتها حفظ شد.

وی در مورد اینکه ظاهرا کلیدواژه آسیاب به نوبت باعث ناراحتی شده، عنوان کرد: فکر نمی کنم اسکوچیچ به ضرب المثل فارسی مسلط باشد اما حرف بدی هم زده نشد.

شریفی در خصوص اینکه آیا بازیکنان تیم ملی بانوان پیش از این مراسم ممنوع المصاحبه هستند، گفت: این مساله‌ای است که مسئولان تیم تشخیص می‌دهند. به یک جمع بندی می‌رسند و کار را اجرایی می کنند.

وی در خصوص کمبود بازی های تدارکاتی برای تیم ملی بانوان عنوان کرد: بحث مشکل مالی نیست. حداقل فکر می کنم با سی و اندی تیم مذاکره شد اما این درخواست مورد پذیرش قرار نمی گرفت. بحث شرایط کرونایی بود. بحث شرایط تیم‌هایی بود که برنامه ریزی‌هایشان را کرده بودند. بحث این بود که تیم کشورمان برای اولین بار جام ملت ها را تجربه می کند و تیم هایی که سطح بالاتری دارند ترجحیشان نبود با ما بازی کنند. قرار بود دو بازی دوستانه با شارلروای بلژیک داشته باشیم که من نمی دانم چرا این اردو کنسل شد.

شریفی در مورد اینکه آیا 7بهمن بانوان می توانند به ورزشگاه بیایند، اظهار داشت: همانطور که اشاره کردم همه مردم ایران حضور خواهند داشت. در مورد این تصمیم فقط ما تصمیم گیر نیستیم. ان شاالله تمام تلاشمان را می کنیم و فدراسیون فوتبال آمادگی دارد. پروتکل های فیفا و AFC را باید برای ورود تماشاگران رعایت کنیم. سامانه فروش بلیت هم  شرایط اش به گونه ای است که بلیت فروشی را هر زمان اعلام شد انجام بدهد. اگر بنا به بلیت فروشی باشد الزاماتی وجود دارد. راستی آزمایی کدملی با کمک سازمان ثبت احوال و راستی آزمایی کارت واکسن با کمک وزارت بهداشت. امیدوارم شرایط به گونه ای پیش برود که حضور تماشاگران را تجربه کنیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در مورد حضور اینفانتینو عنوان کرد: او طبق صحبتی که با عزیزی خادم داشته قرار است به ایران سفر کند. تا آنجا که شنیدم برخی کشورهای آسیایی با توجه به شیوع امیکرون شرایط خوبی ندارند. اینفانتیونو و تیمش در حال بررسی شرایط حضور در ایران است. ذهنیتم این است که اگر شرایط کووید و او.میکرون خطرناک و اذیت کننده نباشد او به ایران سفر می کند.

شریفی در مورد اینکه با توجه حواشی به وجود آمده برای تیم ملی هندبال بانوان در اسپانیا، آیا از ملی پوشان فوتبال نیز ضمانت مالی گرفته شده، گفت: خواهشم این است که شان تیم ملی را اینطور زیر سوال نبرید. این دختران تمام تلاششان را به کار گرفتند. این تیم دو سال و نیم تعطیل بود. تیم های ملی را هیچکس نمی تواند به نام خودش سند بزند. این تیم ها برای همه مردم ایران هستند.

وی افزود: نباید بگوییم حساب فدراسیون از فلان تیم یا فلان فدراسیون جداست. این تیم یک دل و یک زبان و یکصدا می خواهد برود بهترین نتیجه ها را کسب کند. کادرفنی برای سهمیه جام جهانی هدفگذاری کرده، فدراسیون فوتبال دنبال نتیجه نیست و همینکه بانوان ما برای اولین بار توانستند در جام ملت های آسیا حاضر باشند کفایت می کند. این برای همه ما عزت است. از نتایج و صعودی که برای اولین بار اتفاق افتاده و نتایج خوبی که ان شاالله در جام ملت ها کسب می‌شود لذت ببریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول