اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

توضیحات مدیر رسانه‌ای تیم ملی در خصوص دلیل ترک مراسم بدرقه بانوان توسط اسکوچیچ

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال توضیحاتی را در مورد حضور اسکوچیچ در مراسم استقبال از تیم ملی بانوان ارائه کرد.

توضیحات مدیر رسانه‌ای تیم ملی در خصوص دلیل ترک مراسم بدرقه بانوان توسط اسکوچیچ

محمودرضا رضایی در گت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص اینکه چرا اسکوچیچ در مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال بانوان سالن را ترک کرده است اظهار داشت:امروز مراسم خیلی خوبی بود و برای اولین بار مراسمی در شان بانوان برگزار شد. عده‌ای از پیشکسوتان و کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به این مراسم دعوت شدند که طبیعتا صحبت‌های خوبی هم از سوی آنها انجام شد. در اواخر مراسم بود که آقای اسکوچیچ سالن را ترک کرد چون حقیقتا گوش او درد می‌کرد ضمن آنکه سینوزیت وی هم عود کرده بود. او چند روزی است که تحت درمان است و حتی امروز هم وقت گرفتیم که به پزشک مراجعه کند.

وی افزود: بهترین بخش این مراسم صحبت‌ها و سخنرانی اسکوچیچ بود که روحیه خوبی به اعضای تیم ملی بانوان داد. او خطاب به بازیکنان تیم ملی گفت: پنجره اتاقم به زمین تمرین باز است ولی برخی روزها به خاطر تلاش و انگیزه به شما حسودی می‌کنم. او حتی خطاب به سرمربی تیم ملی بانوان گفت که مسئولیت ما سنگین است چون نسبت به مردم یک کشور مسئول هستیم.

مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال تاکید کرد:بعد از سخنرانی مراحل اهدای جوایز رسید و چون اسکوچیچ وقت مراجعه به پزشک داشت و هم اینکه  پیش از آن جلسه‌ای با کادر فنی داشت  آنها به ساختمان پک برگشتند. به همین دلیل سوء تفاهم ایجاد شده که او جلسه را ترک کرده است. باید به این نکته هم اشاره کنم که آقای اسکوچیچ نشستی با ریاست فدراسیون فوتبال داشت اما به خاطر وقت پزشک مجبور شد نشست را به صبح فردا موکول کند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول