اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

خطیبی:جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است/ پیشنهاد کردم با بودجه خودم کمپ درست کنند

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت:جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است و هر کسی اشتباه کند جای جبران ندارد.

خطیبی:جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است/ پیشنهاد کردم با بودجه خودم کمپ درست کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار جام حذفی برابر سپاهان اصفهان اظهار داشت:در مدت حضور تیم سپاهان در اراک باشگاه سعی کرد نیازها و امکانات مورد نیاز این تیم را فراهم کند، همه بازیکنان و مربیان این تیم از دوستان ما هستند،امیدوارم میزبان خوبی برای این تیم باشیم.

وی تصریح کرد: بازی قبلی با سپاهان شرایط بدی نداشتیم، امیدوارم جام حذفی بازی خوبی باشد. جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است و هر کسی اشتباه کند جای جبران ندارد و بازیکنان ما شرایط را می دانند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک افزود: تیم سپاهان تیم خوبی است، چندین دوره قهرمان جام حذفی بوده و این به ما کمک می‌کند که بتوانیم که فردا چکار کنیم. مواردی هست که باید به بازیکنان گوشزد کنیم. بازی زیبایی خواهد بود و آمادگی داریم بازی زیبایی را به نمایش بگذاریم.

خطیبی در خصوص اینکه نظرش در مورد داوری چیست چون سه روز قبل به قضاوت سید علی اعتراض کرده‌اند گفت: قبل از بازی درست نیست در خصوص داوری صحبت کرد، در بازی قبلی باشگاه سومین نامه را به فدراسیون زد و امیدوارم تاثیر داشته باشد. امیدوارم فردا تیم داوری مشکلی نداشته باشد.

سرمربی آلومینیوم اراک در خصوص فشردگی مسابقات و تاثیر آن روی تیم‌ها گفت: بازی ها فشرده است و از لحاظ فنی نمی‌شود گفت که تاثیر ندارد.ما فقط یک جلسه ریکاوری کردیم و نمی‌شد مباحث فنی را در زمین پیاده  کنیم. تمرکز بالا و آمادگی ذهنی می تواند به بازی فردای ما کمک کند.بعد از بازی با پدیده در مورد نیم فصل، اهداف باشگاه صحبت می‌کنم اما تا این لحظه به اهداف لیگ دست پیدا کردیم. آلومینیوم یک شخصیت پیدا کرده که برای اهالی فوتبال قابل احترام است و من خوشحالم.هیات مدیره باید کمک کند در نیم فصل دوم هم به اهداف دست پیدا کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک خاطر نشان کرد: ما می‌خواهیم آسیایی شویم و باید زیرساخت ها درست شود. دوست دارم تیمم در صدر جدول باشد اما در درجه اول باید ساختار باشگاه را درست کنم. سالن ما ده ها ایراد دارد، ناظر ها وارد ورودی استادیوم اراک شوند ما را رد می‌کنند. ابتدا باید با پیگیری زیرساخت ها را درست کرد. پیشنهاد دادم با بودجه خودم یک کمپ بزنند که کمتر مربی این کار را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول