اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

آغاز مرحله ارزیابی شرکت‌کنندگان مهرواره اوج/ بیش از ۱۰۰ هزار مسئله به ثبت رسید

قائم مقام بنیاد هدایت گفت: ارزیابی و داوری عملکرد شرکت‌کنندگان در مهرواره اوج در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی صورت خواهد گرفت که مرحله شهرستانی آن از ۲۰ دی‌ماه آغاز شده و تا ۲۹ دی‌ماه ادامه خواهد یافت.

آغاز مرحله ارزیابی شرکت‌کنندگان مهرواره اوج/ بیش از ۱۰۰ هزار مسئله به ثبت رسید

حجت‌الاسلام رضا غلامی، قائم مقام بنیاد هدایت در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس از ورود مهرواره اوج به مرحله داوری و ارزیابی خبرداد و گفت: ارزیابی و داوری عملکرد شرکت‌کنندگان در مهرواره اوج در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی صورت خواهد گرفت که مرحله شهرستانی آن از ۲۰ دی‌ماه آغاز شده و تا ۲۹ دی‌ماه ادامه خواهد یافت.

داوران مرحله شهرستانی مهرواره اوج چه کسانی هستند؟

قائم مقام بنیاد هدایت عنوان کرد: کمیته انتخاب شهرستانی متشکل از رؤسای ارادات، نماینده سپاه پاسداران، نماینده حوزه علمیه، نماینده اوقاف، سه تن از کارشناسان فرهنگی شهرستان، نمایندگان سایر نهادهای فرهنگی شهرستان و نماینده امام جمعه خواهد بود و این گروه عملکرد شرکت‌کنندگان را ارزیابی می‌کنند. تعداد سهمیه امنتخبین هر شهرستان به ازای هر ۲۵ نفر ۳ نفر است.
وی در خصوص نحوه ارزیابی مرحله شهرستانی اظهارداشت: در این مرحله ۳۰ درصد از امتیاز نهایی شرکت‌کنندگان را آرای مردمی و ۷۰ درصد آن را رأی هیأت انتخاب تشکیل می‌دهد. افراد می‌توانند با ارسال کد یکتای شرکت‌کننده موردنظر خود به سرشماره‌ای که برای این امر درنظرگرفته شده است، به او رأی دهند. برگزیدگان وارد مرحله استانی می‌شوند.

رأی مردم در مرحله استانی ملاک است

غلامی افزود: در مرحله استانی ۵۰ درصد امتیاز نهایی از قبل آرای مردمی خواهد بود و مابقی را آرای اعضای هیأت انتخاب تشکیل می‌دهد. مردم از ابتدا تا ۲۲ بهمن‌ماه فرصت دارند به شرکت‌کننده مورد نظر خود رأی دهند.

قائم مقام بنیاد هدایت عنوان کرد: پس از انتخاب برگزیدگان استانی، آئین تکریم از این افراد در اسفندماه سال جاری در مشهد به همراه خانواده‌هایشان برگزار خواهد شد. مرحله ملی در حقیقت نشست مشهد خواهد بود و ارزیابی این مرحله انجام خواهد شد و برگزیدگان ملی ارزیابی و انتخاب می‌شوند.

ارائه مدلی از حل مسئله هدف مهرواره اوج

وی با اشاره به استقبال خوب امامان جماعات و مبلغین از مهرواره اوج خاطرنشان کرد: هدف ما از اجرای این مهرواره این بود که مدلی از حل مسئله جابیفتد. ارزشیابی‌هایی که صورت گرفت نیز براساس شاخص‌های حل مسئله‌ای بود که انجام دادیم.

غلامی در پایان خاطرنشان کرد: در مهرواره اوج ۱۰ هزار و ۲۰۰ نفر شرکت کردند و در مجموع بیش از ۱۰۰ هزار مسئله توسطه ائمه‌جماعات به ثبت رسید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول