اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

شرایط عجیب اردوی آبادانی‌ها پس از لغو سفر به خرم‌آباد/نفت تعطیل شد

با نظر کادرفنی نفت آبادان تمرینات این تیم پس از لغو سفر به خرم آباد 48 ساعت تعطیل شد.

شرایط عجیب اردوی آبادانی‌ها پس از لغو سفر به خرم‌آباد/نفت تعطیل شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پس از لغو سفر امروز تیم فوتبال نفت آبادان به خرم آباد برای برگزاری دیدار مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی برابر خیبر خرم‌آباد، علیرضا منصوریان به مدت 48 ساعت بازیکنان را در اختیار خودشان قرار داد.

بازیکنان نفت در جلسه امروز خود با 2 عضو هیات مدیره باشگاه اعلام کردند تا زمان دریافت نکردن پول برای بازی با شاگردان عبدالله ویسی به خرم‌آباد نمی‌روند. در نهایت هم آنها پس از واریز نشدن پول به حساب‌شان این تصمیم را عملی کرده و حتی از گروه واتس‌آپی مربوط به تیم نفت هم خارج شدند.

اعضای تیم نفت پس از اینکه امروز ناهار را در رستوران سرمربی این تیم کردند، لحظاتی قبل هم هتل المپیک را ترک کردند. البته نفرات خوزستانی تا زمان دریافت بلیت بازگشت به آبادان قرار است در هتل فردوسی مستقر شوند و سایر بازیکنان هم نزد خانواده خود می‌روند. 

با این اتفاقات بازی نکردن صنعت‌نفت مقابل خیبر قطعی است و حتی شاگردان منصوریان اعلام کرده‌اند پس از اتمام این 48 ساعت در صورتی که بار دیگری خبری از واریز پول به حساب‌شان نشود، در بازی با ذوب آهن در هفته شانزدهم لیگ برتر هم شرکت نمی‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول