اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

نماینده مجلس: در انتصاب مدیران اجرایی دخالت نمی‌کنم/کارشکنی برخی ادارات عامل فرار سرمایه‌گذاران از کردستان

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ارتقای مدیران شهرستان‌های تابعه تلاش می‌کنم ولی در حوزه انتصاب مدیران اجرایی دخالت نمی‌کنم.

نماینده مجلس: در انتصاب مدیران اجرایی دخالت نمی‌کنم/کارشکنی برخی ادارات عامل فرار سرمایه‌گذاران از کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، بهزاد رحیمی شنبه‌شب در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها با بیان اینکه، مطالبه‌گری و نظارت تقنینی جزو وظایف اصلی نمایندگان است، اظهار کرد: از ظرفیت شهرستان‌های سقز و بانه از جمله ظرفیت منابع انسانی و فیزیکی به نفع خویش و مجموعه و ادامه روند برای ماندگاری و رای آوردن در صورت شرکت احتمالی در انتخابات هیچ تلاشی نکرده‌ام.

وی با بیان اینکه، مدیران جزو منابع انسانی و سرمایه‌های انسانی هستند، اضافه کرد: برای ارتقای مدیران شهرستان تلاش می‌کنم ولی در حوزه انتصابات اجرایی دخالت نمی‌کنم.

رحیمی ادامه داد: شهرستان سقز دارای ظرفیت‌های مناسب برای تبدیل شدن به مرکز استان است و بدون شک زمانی این موضوع محقق خواهد شد.

وی عنوان کرد: سهم اهل سنت از کابینه دولت سیزدهم جزو مطالبات و از نقدهای جدی به دولت گذشته بود که امیدواریم به کمک مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های مذهبی، در این روند گشایش حاصل شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: بر اساس وعده مسوولان کشوری، دخانیات سقز با ظرفیت اشتغال 300 نفر راه‌اندازی خواهد شد.

وی تصریح کرد: در حوزه سرمایه‌گذاری یکی از مشکلات اصلی، نبود زمین و زمان‌بر بودن پاسخ به استعلامات و کارشکنی‌های برخی ادارات است که باعث می‌شود سرمایه‌گذاران فراری شوند.

رحیمی با بیان اینکه وجود صنایع پیشران در هر منطقه باعث رونق و توسعه خواهد شد و یکی از دلایلی که در برخی از شهرستان‌ها در حوزه ورزش، حامی وجود دارد، وجود این صنایع است اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی ذوب آهن صاحب، کارخانه فرآوری طلا، دخانیات سقز و شیشه وبلور کاوه این ظرفیت‌ها در سقز فراهم شود.

در این نشست خبرنگاران پیرامون، ضرورت راه‌اندازی موزه، نظارت جدی بر مدیران، تلاش برای انتصاب افراد اهل سنت در حوزه وزارتخانه‌ها، رای به شفاف‌سازی در مجلس، راه‌اندازی هتل ورزش و پیست تارتان ( دوومیدانی)، حمایت از تیم‌های ورزشی، راه‌اندازی شهرک صنعتی شماره 2، تجهیز سالن‌های ورزشی فوتبال، راه‌اندازی خط تولید دخانیات، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، ارتباط بیشتر با اصحاب رسانه برای بازتاب عملکردها، انتصاب مدیران سقزی و بانه‌ای در مدیریت‌های استانی، واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران دارای اهلیت سرمایه‌گذاری، بازگشایی بازارچه سیف، ایجاد دوربرگردان در مسیر سقز- بانه، تسریع در چهاربانده کردن جاده سقز- بانه و جذب نیروی معلم در آموزش و پرورش سوال مطرح کردند.

انتهای پیام/2330/74

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول