اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

وقوع دو انفجار در منطقه الکراده بغداد

منابع عراقی گفتند که دو انفجار در منطقه الکراده بغداد رخ داده است که در پی آن دو نفر زخمی شدند.

وقوع دو انفجار در منطقه الکراده بغداد

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع خبری عراقی از وقوع دو انفجار در منطقه «الکراده» در مرکز بغداد خبر دادند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز و شبکه الغدیر خبر دادند که در پی این انفجارها، خودروهای آمبولانس به سمت محل انفجارها عازم شدند.

خبرگزاری شفق نیوز نیز به نقل از یک منبع امنیتی خبر داد که در جریان این حملات، بانک «جیهان» و فروشگاه مشروبات الکلی در منطقه الکراده هدف قرار گرفته است.

به گفته این منبع، یک بسته انفجاری منفجر شد و بانک جیهان در میدان «الواثق» هدف قرار گرفت و خسارات بسیاری به آن وارد شد. در جریان این انفجار، یک نیروی حفاظتی از بانک هم زخمی شد.

به گفته این منبع، انفجار دوم نیز در بر اثر یک بسته انفجاری در فروشگاه مشروبات الکلی بوده که این انفجار نیز تا این لحظه تلفات جانی در پی نداشته است.

فرمانده عملیات بغداد ینیز گفت که این انفجارها، در برابر دو بانک در الکراده رخ داده و عامل انفجار نیز بسته انفجاری بوده است.

منابع امنیتی نیز خبر دادند که نیروهای امنیتی عراق، تحقیقات درباره این انفجارها را آغاز کرده‌اند. هیچ گروهی مسئولیت این انفجارها را بر عهده نگرفته است.

تصاویر و ویدئوهای زیر از این انفجار منتشر شده است:

 

 

 

 

 


محل انفجار

 

 


محل انفجار

 


محل انفجار

 

این در حالی است که «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق اواخر مهر ماه گذشته، از دستگیری مغز متفکر بمب گذراری ژوئیه ۲۰۱۶ بغداد معروف به انفجار الکراده خبر داد.

در روز یکشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۵ (۳ ژوئیه ۲۰۱۶ میلادی) انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه تجاری محله الکراده و در حالی که مردم مشغول خرید و یا صرف غذا در رستوران‌ها و کافه‌های محلی بودند، منجر به کشته شدن ۲۱۳ نفر و زخمی شدن ۲۰۰ نفر دیگر شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول