اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

قمی‌ها از قمی‌ها امتیاز گرفتند

فوتسالیست‌های تیم فردوس قم با کسب یک امتیاز ارزشمند از مصاف با تیم رده چهارمی سن‌ایچ ساوه برای رقیب هفته نوزدهم خود و تیم صدرنشین گیتی‌پسند کری‌خوانی کردند.

قمی‌ها از قمی‌ها امتیاز گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فردوس نماینده قم در فصل 1400 لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در هفته هجدهم این رقابت‌ها در میهمانی تیم سن‌ایچ ساوه دست به کار بزرگی زد و این تیم پرمهره را با کادر قمی خود در خانه‌اش با تساوی متوقف کرد تا آمادگی خود را برای بازی حساس و سرنوشت‌ساز هفته نوزدهم به نمایش بگذارد.

یک امتیاز ارزشمند فردوس قم از میهمانی سن‌ایچ ساوه در حالی رقم خورد که سن‌ایچ از باخت خانگی در ثانیه‌های پایانی مقابل فردوس قم فرار کرد، ماجرا از این قرار است که نماینده قم در یک بازی درخشان مقابل حریف پر مهره و بالانشین خود قرار گرفت و نیمه نخست را با نتیجه تساوی یک بر یک به رختکن رفت.

در نیمه دوم محمد برزگر گل دوم را برای فردوسی‌ها به ثمر رساند و در حالی که نماینده قم تا واپسین ثانیه‌ها از حریف خود پیش بود، این بار ساوجی‌ها با زدن گل از نقطه دوم پنالتی بازی را به تساوی کشاند تا از شکست در خانه فرار کند، تیمی که هدایت آن را محسن حسن‌زاده مربی مطرح فوتسال قم بر عهده دارد و اتفاقی که در این دیدار رخ داد در واقع این بود که قمی‌ها در تیم فردوس به قمی‌های تیم سن‌ایچ بیش از یک امتیاز ندادند.

در این دیدار سیدمصطفی موسوی‌خواه و محمد برزگر برای تیم فوتسال فردوس قم گلزنی کردند تا فردوس که در بازی نیم‌فصل نخست در سالن شهید حیدریان قم 6 گل از سن‌ایچ دریافت کرده بود، در بازی برگشت نمایش قابل قبولی از خود برابر حریف ارائه کند و آماده دیدار روز جمعه اول بهمن در قم برابر گیتی پسند اصفهان باشد و به نوعی با متوقف کردن تیم رده چهارم جدول یعنی سن‌ایچ ساوه برای صدرنشین لیگ برتر کری‌خوانی کند.

البته یاران فردوس باید حواس‌شان به نیمه پائین جدول رده‌بندی هم باشد زیرا این تیم در حال حاضر با کسب 20 امتیاز در رده دهم جدول 14 تیمی لیگ برتر فوتسال ایران ایستاده و باید از 8 بازی باقی مانده تا پایان فصل 1400 لیگ برتر فوتسال بهترین نتایج را کسب کنند و موقعیت خود را در جدول بهبود ببخشند.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول