اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

طارمی جزو بازیکنان برتر پورتو ؛ وقتی گل ستاره کشورمان از سوی داور رد شد +فیلم

طارمی در شبی که یکی از گل های او نیز از سوی داور رد شد، جزو بازیکنان برتر زمین نام گرفت.

طارمی جزو بازیکنان برتر پورتو ؛ وقتی گل ستاره کشورمان از سوی داور رد شد +فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد امروز در چارچوب هفته هجدهم لیگ پرتغال، پورتو به مصاف بلننسه رفت و به برتری 4 بر یک رسید. در این بازی طارمی در ترکیب اصلی حضور نداشت ولی خیلی زود و در دقیقه 39 وارد بازی شد و توانست در دقیقه 61 ، گل سوم پورتو را به ثمر رساند.

او البته در اواخر نیمه اول یک گل دیگر به بلننسه به ثمر رساند که داور این گل را رد کرد زیرا معتقد بود که بازیکنان پورتو پیش از ضربه طارمی روی مدافع حریف خطا کرده‌اند. 

طارمی در این مسابقه جزو بازیکنان برتر پورتو نام گرفت و پس از نمایش درخشان اوانیلسون و فابیو ویرا به بهترین بازیکن میدان نام گرفت. سایت گل پوینت نمره 6.8 را برای او انتخاب کرد و به تمجید از او پرداخت.

سایت پرتغالی نوشت: بازیکن ایرانی پس از اینکه پورتو به تساوی یک بر یک رسیده بود وارد زمین شد و خواست از 10 نفره بودن تیم حریف با طارمی استفاده کند. این تصمیم کونسیسائو البته درست درآمد و مهاجم ایرانی توانست گل به ثمر رساند و نمایشی عالی از خودش در محوطه جریمه حریف به نمایش گذارد. 

طارمی 51 دقیقه در ترکیب پورتو حضور داشت و توانست 2 شوت به سمت دروازه بزند که یکی از آنها به گل بدل شد. او 4 بار اقدام به دریبل زنی کرد که تنها یک بار موفق شد مدافع بلننسه را از پیش روی بردارد. او در این بازی البته در زمین تکنیکی موفق ظاهر نشد و در دوئل‌های تن به تن نیز در بیشتر اوقات ، مدافع حریف از او بیشتر توپگیری کرد.


نکته قابل توجه و مهم این است که طارمی برای سومین بازی متوالی برای پورتو گلزنی کرد تا دوباره بر سر زبان‌ها بیفتد و نمایش درخشان خود را با گل تکمیل کند.

پورتو اکنون مدعی اصلی قهرمانی در پرتغال است و باید دید آیا می‌تواند با در رقابت با اسپورتینگ لیسبون به جام قهرمانی برسد؟

فیلم زیر را مشاهده کنید:

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول