اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

آثار و عواقب بالا رفتن آمار دزدی و سرقت

آمار ها نشان میدهند استفاده از سیستم هایی مانند دوربین مداربسته تا 65 درصد از آمار بزهکاری های اجتماعی عمومی و سطح حوادث انسانی در جامعه در محیط های مختلف را کاهش میدهد، سیستم های نظارت تصویری در این حوزه بسیار کارآمد و کاربردی بوده اند.

آثار و عواقب بالا رفتن آمار دزدی و سرقت

بالارفتن آمار سرقت و دزدی رساننده این موضوع است که ثروت ما همواره در خطر و تهدید سارقانی است که از غفلت ما سواستفاده میکنند، این سارقان هموراه در کمین هستند تا از کوچک ترین موقعیت استفاده کرده و با ایجاد وحشت و سلب آرامش از ما بتوانند مال و دارایی های مارا به سرقت ببرند.

ما انسان ها معمولا در شرایطی که احساس خطر میکنیم تلاش میکنیم تا آن را به حداقل برسانیم یکی از این اقدامات استفاده از حفاظ ها و تجهیزات امنیتی است که یکی از این تجهیزات امنیتی درب های اتوماتیک مانند کرکره برقی هستند که علاوه بر سهولت در استفاده، ایجاد بستر امن برای عبور و مرور خودرو و امنیت بالا در برابر سرقت های احتمالی است، کرکره های اتوماتیک به چند نوع فولادی، الومینیومی، پلی کربنات، رول گیتر و ... تقسیم میشوند که یکی از محبوب ترین و اقتصادی ترین آن ها کرکره آلومینیومی است.

کرکره اتوماتیک از جنس آلومینیوم

این نوع تیغه از جنس الومینیوم و از شمش آلومینیوم با خلوص 97.4 درصد تولید میشود، معمولا شهر مبدا این نوع تیغه کرکره شهر اراک میباشد، این شهر به دلیل وجود منابع و معادن متعدد الومینیوم و آهن علاوه بر صنعت پرقدرت یکی از مراکز مناسب خرید و تهیه تیغه و موتور کرکره میباشد.

تیغه کرکره آلپر یکی از برند های خوب و استاندارد در عرصه درب های اتوماتیک و رول آپ شناخته میشود که از قیمت مناسب، تنوع بالای رنگ و مولتی کالیته بودن، سرعت بالای برش و تولید و ... برخوردار است.

به لطف گسترش بالای تکنولوژی و دانش در حوزه سیستم های مراقبتی و امنیتی میتوانیم سناریو های امنیتی خود را به ده ها مدل چیدمان کنیم استفاده از تجهیزات متعدد الزاما امنیت بالا را برای ما تضمین نمیکنند اما ممکن است بتوانند تا حدود بسیار بالایی نقش بازدارندگی برای ساختمان ها و سازه های ما داشته باشند.

مجهز شدن به این تجهیزات ممکن است در گام های ابتدای مسلتزم تحمیل هزینه باشند یا نیاز به تغیرات ساختاری برای جایگذاری این نوع تجهیزات باشد، اما استفاده و بهره برداری از این سیستم ها میتواند گامی رو به جلو در حفظ و نگهداری سرمایه های مالی و جانی باشد.

یکی از انواع سیستم های مراقبتی برای ساختمان ها ، اماکن اداری و مراکز تجاری، مراکز عمومی : بیمارستان ها ، مدارس ، فرودگاه ها و ... دوربین مداربسته میباشد، این سیستم که تقریبا جز محبوب ترین تجهیزات در حوزه حفاظت دیداری و نظارت تصویری میشود را میتوان با قیمت های بسیار پایین خریداری و نصب کرد هر چند که تجهیزات این دسته کالا ها دارای برند های متنوع و مختلف است و تنوع قیمتی در مدل های متفاوت ان بسیار زیاد است اما میتوان با کمی تحقیق و مطالعه برند و مدل مناسب را انتخاب نمود.

دوربین های مداربسته معمولا حفاظتی از خود ندارند و معمولا نقش صیانت و محافظت را به گونه دیگری اجرا میکنند ، این سیستم ها بیشتر برای نظارت مستقیم و ضبط و تصاویر و اطلاع از اتفاقات محیط پیرامون به کار میروند، ما معمولا میتوانیم از تصاویر دوربین مداربسته به چهره افراد و رفتار های آن ها استناد کنیم.

تجهیزات بازدارنده

طبق آمار استفاده از تجهیزات بازدارنده در محل سرقت معمولا تا 82 درصد از احتمال سرقت میکاهد، ابزار های بازدارندگی مانند سنسورهای اعلام سرقت، قفل های هوشمند، حفاظ های هوشمند و سنتی و ... میتوانند ابزار های مناسبی برای بازدارندگی از سرقت در محل های حساس و نیمه حساس باشند.

یکی از متداول ترین و رایج ترین سیستم های بازدارنده برای اماکنی مانند فروشگاه ها، منازل و ساختمان ها ، کارخانجات، بیمارستان ها و ... دزدگیر اماکن است، دستگاه دزدگیر با قابلیت اتصال به سنسور های مختلف نظیر چشمی دزدگیر، سنسور خطی و لیزری، سنسور مگنتی و ... میتواند پیشنهاد خوبی برای نصب در همه اماکن باشد.

دستگاه دزدگیر اماکن انواع مختلفی دارند که سه نوع رایج و متداول دستگاه های اعلام سرقت مدل های سیم کارتی، تلفنی و سیم کارتی تلفنی است که مدل سیم کارتی آن با استفاده از فناوری اتصال سیم کارت تلفن همراه قابلیت پیکربندی و تنظیمات، فعال و غیر فعال سازی، مدیریت مناطق و رله های مختلف مانند رله دربازکن و همچنین مهم ترین ویژگی آن ارسال اعلان و اطلاع رسانی از طریق تماس تلفنی در هنگام تحریک هر یک از سنسور های آن جز جذاب ترین و محبوب ترین مدل های دزدگیر اماکن است.

یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین مدل ها و برند های دزدگیر اماکن دزدگیر GMK است که شرکت فوق یکی از شرکت های حرفه ای و شناخته شده است که محصولات این شرکت همگی دارای بیمه نامه سرقت به مبلغ 700.000.000 تومان و گارانتی بی قید و شرط یک ساله هستند.

چگونگی خرید تجهیزات حفاظتی و امنیتی

شرکت صنایع الکترونیک سها با نام تجاری فروشگاه اینترنتی سها ای شاپ یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی سیستم های حفاظتی و امنیتی در کشور عزیزمان ایران است، این شرکت مفتخر است که در سال های گذشته توانسته درصد رضایت 98 درصدی از مشتریان سراسر کشور به دست آورد .

شرکت سها نمایندگی برندهای بزرگ و بین المللی مطرح مانند شرکت ایفون تصویری سیماران ، شرکت سوزوکی، بریزی، پروتکو، بی اف تی، یال، جی ام کا، برایتون، داهوا، هایک ویژن، یوتاب، تکنما و ... است که میتواند با گرد هم آوری برترین برند ها و محصولات تنوعی به وسعت 5000 قلم محصول اصلی و 20.000 قلم محصولات و تجهیزات جانبی را فراهم آورد؛ که این آمار این شرکت را به جز 5 شرکت برتر کشور در حوزه ارائه خدمات پایش و ارائه سیستم های حفاظتی و مراقبتی تبدیل کند.

مشتریان گرامی میتوانند کالاهای مورد نظر خود را از جنس جک پارکینگی، آیفون تصویری، دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن، کرکره و سایبان برقی، سیستم های کنترل تردد خودرو و فرد، اعلام حریق، قفل های برقی درب های نفررو ماشین رو آهنی و شیشه ای و ... را از وبسایت این شرکت مطالبه نمایند.

کارشناسان فروش تلفنی و اینترنتی این مجموعه همواره با عشق به کار و مشتریان در خدمت گذاری شما اماده اند، پاسخگویی به مشتریان عزیز جز وظایف بی قید و شرط ما میباشد.

آدرس سایت:

Sohaeshop.com

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول