اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

واکسیناسیون ۴۰ هزار نفر از کارکنان دولت توسط بسیجیان گیلانی

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان کارمندان ادارات و بانک‌های عامل را جزو مشاغل پرخطر در ایام کرونا دانست و گفت: این افراد به طور مستقیم با مردم سروکار داشته و در خطر ابتلا به کرونا بودند به این منظور ۴۰ هزار نفر از کارکنان ادارات و بانک‌های عامل در گیلان واکسینه شدند.

واکسیناسیون ۴۰ هزار نفر از کارکنان دولت توسط بسیجیان گیلانی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ رضا رنجبر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان گیلان جزو اولین استان‌های درگیر با ویروس کرونا بوده است، اظهار کرد: گیلان یکی از استان‌های همواره درگیر با کرونا بوده و به همین دلیل جزو اولین استان‌ها در تزریق واکسیناسیون کارمندان بانک‌ها و ادارات بوده است.

وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف با مدیران عامل بانک‌های گیلان گفت: به منظور تسریع در روند واکسیناسیون جلسات متعددی با مدیران بانک‌های عامل در گیلان برگزار و سالن ورزشی بانک صادرات به عنوان محل تزریق واکسن انتخاب شد.

رئیس بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با تاکید بر اهمیت نقش بسیجیان در تزریق واکسن کرونا به کارمندان گیلانی بیان کرد: ۴۵ نفر از بسیجیان،‌پرستاران و پزشکان سپاه قدس گیلان به مدت سه ماه تزریق واکسن کارمندان در این استان را انجام دادند که باید به آن توجه ویژه کرد.

رنجبر، کارمندان ادارات و بانک‌های عامل را جزو مشاغل پرخطر در ایام کرونا دانست و بیان کرد: این افراد به طور مستقیم با مردم سروکار داشته و در خطر ابتلا به کرونا بودند به این منظور ۴۰ هزار نفر از کارکنان ادارات و بانک‌های عامل در گیلان واکسینه شدند.

وی با اشاره به قابل تامل و تاثیر گذار بسیجیان در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: بسیجیان حضوری جهادی در واکسیناسیون و طرح شهید حاج قاسم سلیمانی داشته و اگر این حضور نبود قطعا هیچ موفقیتی حاصل نمی‌شد به طوری گیلان رتبه اول واکسیناسیون کارمندان را به خود اختصاص داده است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان همچنین از توزیع ۵۰ کپسول اکسیژن در بیمارستان‌های این استان خبر داد و افزود: در موج پنجم کرونا ریه افراد بیشتر از موج‌های گذشته با آسیب مواجه شده و همین‌امر سبب شد تا سپاه قدس گیلان ۵۰۰ کپسول اکسیژن به بیمارستان گیلان توزیع کند که سهم بسیج کارمندان ۵۰ کپسول بوده است.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول