اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

۱۴ پروژه راهداری در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد

همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر ۱۴ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۵۱۱ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد.

۱۴ پروژه راهداری در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی زندی‌فر، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: همزمان با فرارسیدن چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ۱۴ پروژه راهداری در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تعمیرات، ترمیم و مقاوم‌سازی پل‌های کرج و چالوس(خوزنکلا)، پل فلزی روستای نسا طالقان، عملیات روکش آسفالت رویه نازک ۲.۵ (دو و نیم سانتی) در آزادراه کرج- قزوین (مقطع کرج- هشتگرد) و محدوده پل فردیس تا خروجی مهرویلا، احداث دیوار سنگی به جای گاردریل در محور کرج- چالوس از جمله این پروژه‌هاست.

این مقام مسؤول بیان کرد: همچنین در این ایام پروژه‌های عملیات روکش آسفالت حفاظتی در آزادراه کرج- قزوین، درزگیری و لکه‌گیری روکش آسفالت محدوده ماهدشت-اشتهارد-بوئین زهرا، بهسازی و روکش آسفالت راه‌های روستایی ساوجبلاغ نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز توضیح داد: علاوه بر پروژه‌های مذکور ساختمان پاسگاه پلیس راه کرج- قزوین نیز به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات ایمن‌سازی ۱۰ نقطه حادثه‌خیز استان نیز اجرایی می‌شود.

زندی‌فر در پایان با اشاره به اینکه پروژه بهسازی و روکش آسفالت حفاظتی محور راه‌های روستایی اشتهارد و هرین (محدوده کرج- گچسر) نیز به مناسب این ایام در استان البرز به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: در مجموع برای اجرای این پروژه‌ها ۵۱۱ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال هزینه شده که اعتبار آن از محل منابع استانی و ملی هزینه شده است.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول