اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ از بارش برف و باران در ۱۹ استان تا انسداد ۳۲ محور

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و محورهای مسدود کشور را اعلام کرد.

آخرین وضعیت جاده‌ها؛ از بارش برف و باران در ۱۹ استان تا انسداد ۳۲ محور

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های ایلام ، لرستان ، کرمانشاه ، کردستان ، آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، اردبیل ، گیلان ، زنجان ، همدان ، قزوین ، البرز ، مازندران ، گلستان ، تهران و کرمان خبر داد و گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های بوشهر ، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان گزارش شده است.

سرهنگ شیرانی محورهای مسدود اصلی کشور را محور چالوس و آزادراه تهران - شمال و بالعکس؛ دهگلان - حسین آباد؛آزادراه خرم آباد - پل زال (باند غربی)؛ زهکلوت - ایرانشهر؛ بانه - سقز؛ سقز - بوکان؛ سنندج - کامیاران و سنندج_ مریوان اعلام کرد.

وی گفت: محور دالکی - برازجان تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین کمربندی قدیم برازجان انجام می گردد؛همچنین محور بندرخمیر - بندرلنگه نیز تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین بندرخمیر - دژگان - بندرلنگه انجام می شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: محور بندرخمیر - بندرعباس تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین سه راهی گچین - سه راهی منبع آب انجام می گردد.

 وی محورهای مسدود فرعی را میل نادر - سفیدآبه،یاسوج - چرام، پاتاوه - دهدشت، دندی - تکاب، سه راهی ایرانخواه - تکاب،برجک - زهکلوت، جیرفت - هیشین،مهاباد - پسوه، سقز - مریوان ، سروآباد - اورامانات، عنبرآباد - توکل آباد، سرایان - بیرجند،جاسک - بشاگرد،سروآباد - کامیاران، منوجان - هشتبندی،رودبار - مظفرآباد، رودبار - آبسردوئیه، رودبار - بیژن آباد، بزمان - دلگان،ته - چورزق و رودان - منوجان اعلام کرد.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه برودت و بارش برف و باران در جاده ها باعث افزایش لغزندگی جاده ها به خصوص جاده های کوهستانی خواهد شد به رانندگان توصیه کرد از سالم بودن سیستم بخاری و برف پاکن ها، چراغ ها و مه شکن اطمینان حاصل کرده و زنجیر چرخ به همراه داشته و مدت زمان بیشتری برای رسیدن به مقصد در نظر بگیرند.

 وی خاطرنشان کرد: رانندگان با توجه به شرایط بارندگی و لغزندگی جاده ها رعایت احتیاط بیشتر و نیز رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی را در دستور کار خود قرار دهند و با سرعت مطمئنه که پایین تر از سرعت درج شده بر روی تابلوهای مسیر است رانندگی کنند چراکه بالاترین علل وقوع تصادفات این هفته مربوط به سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ از خط وسط راه و عدم توجه به جلو از سوی رانندگان گزارش شده است که بر این اساس از رانندگان محترم درخواست داریم تا با رعایت مقررات رانندگی و حوصله در هنگام رانندگی را در دستور کار خود قرار دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول