اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

اسماعیلی: سال آینده ۲۰ فیلم سینمایی مبتنی بر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس تولید می‌شود

آیین اختتامیه همایش ترجمان فتح با حضور محمد‌مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

اسماعیلی: سال آینده ۲۰ فیلم سینمایی مبتنی بر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس تولید می‌شود

به گزارش خبرنگار حماسه و مقاومت خبرگزاری فارس آیین اختتامیه همایش ترجمان فتح با حضور محمد‌مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش‌های باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم اسماعیلی طی سخنانی با اشاره به مبتلا شدنش به بیماری کرونا در سفر اخیرش گفت: در ایام سالروز عملیات کربلای ۵ یاد و خاطره این شهدا به خصوص سردار شهید قاسم سلیمانی و همه شهدای راه عدالت و آزادی را گرامی می‌دارم.

دفاع مقدس متعلق به همه آزادی‌خواهان است

وی افزود: در جلسه ۲ هفته قبل در جریان کمیت و کیفیت این همایش و کارهای انجام شده قرار گرفتم.

اسماعیلی ابراز داشت: دفاع مقدس متعلق به فرزندان ایران زمین و حتی متعلق به جهان اسلام نیست، بلکه متعلق به همه آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان است.

پیام دفاع مقدس جهانی است

وی ادامه داد: دفاع مقدس یک پیام جهانی دارد. این پیام در آخرین سخنان و خطابه‌های امام خمینی (ره) در سال های 67 و 68 به وفور دیده می‌شود که از واژه مستضعفین و جبهه مستضعفین استفاده کردند.

هرکس پیام انقلاب را بشنود به آن علاقه‌مند می‌شود

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: هر کس پیام انقلاب اسلامی را بخواند و بشنود به این پیام علاقه‌مند می‌شود و این همایش سرآغاز حضور جدی عرصه ترجمه در انتقال پیام‌های ارزشی انقلاب است.

تولید ۲۰ فیلم سینمایی مبتنی بر ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس در سال آینده

وی با تأکید بر حمایت قاطع دولت سیزدهم از تولید فیلم‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: یکی از کارهای مهمی که در سازمان سینمایی و بنیاد فارابی برای سال آینده هدف‌گذاری شده است، تولید ۲۰ فیلم است که بی‌شک بحث دفاع مقدس را در فیلم‌های سینمایی دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: همچنین دوبله مناسب فیلم‌های دفاع مقدس برای پخش در کشورهای دیگر دنبال می‌شود. البته معرفی ارزش‌های انقلاب اسلامی ایرانی در  سینما، موسیقی، تئاتر و کتاب با قدرت پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول