اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

درخواست مخاطبان فارس برای کنترل قیمت برنج در بازار

مخاطبان فارس اعلام کردند:‌قیمت برنج بدون ضابطه و بیش از اندازه گران شده و خیلی از خانوارها توان خرید با این قیمت ها را ندارند و مسئولان قیمت بازار را کنترل کنند.

درخواست مخاطبان فارس برای کنترل قیمت برنج در بازار

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان این خبرگزاری خواسته اند تا دلایل گرانی برنج در ماه های اخیر بررسی و با پیگیری از مسئولان تلاش شود تا قیمت ها متعادل شده وگرانی ها مهار شود، به گفته آنها مردم توان خرید برنج با قیمت هایی که سرسام آور بالا رفته است را ندارند.

مخاطبان در سامانه «فارس من» خبرگزاری فارس سوژه ای با عنوان «درخواست برای کاهش و کنترل قیمت برنج» ثبت کرده اند که در آن آمده است: «قیمت برنج ناگهانی گران شد و این گرانی دست خیلی از خانوارها را برای خرید برنج می‌بندد حمایت کنید تا موضوع پیگیری شود و گرانی این کالای مهم کنترل و مهار شود.» 

خبرگزاری فارس در روزهای آینده گزارش هایی از قیمت بازار، دلایل گرانی و راهکار پایین آوردن قیمت را از زبان مسئولان منتشر خواهد کرد.

پیش از این نیز خبرگزاری فارس گزارش هایی با عناوین:‌‌ «توزیع ۱۰۰ هزارتن برنج وارداتی برای کنترل قیمت‌ها و حفظ آرامش بازار»،«توزیع هوشمند برنج، روغن و شکر از هفته آینده» و «رکوردهای جدید افزایش قیمت خوراکی‌ها از لبنیات تا برنج/آهنگ کاهش قیمت در چند قلم خوراکی» منتشر کرده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول