اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مجیدی: با بردن سپاهان کار بزرگی انجام دادیم/ برای رسیدن به فینال آمادگی بازی مقابل هر تیمی را داریم

کاپیتان تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سپاهان یکی از تیم‌های خوب فوتبال ما است و با بردن این تیم کار بزرگی انجام دادیم.

مجیدی:  با بردن سپاهان کار بزرگی انجام دادیم/  برای رسیدن به فینال آمادگی بازی مقابل هر تیمی را داریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، میثم مجیدی پس از پیروزی آلومینیوم مقابل سپاهان در جام حذفی اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی بود. برای ثانیه به ثانیه آن برنامه‌ریزی کرده بودیم. می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم. به نظرم در این بازی حذفی خیلی بهتر از لیگ مقابل سپاهان بازی کردیم. موقعیت‌های بهتری داشتیم. از همه لحاظ آماده بودیم. توانستیم در ضربات پنالتی با لطف خدا و درخشش بازیکنان‌مان برنده شویم.

وی در مورد اینکه نویدکیا اعلام کرده هیچ تیمی مثل سپاهان به آلومینیوم در اراک فشار نیاورده است، گفت: بله، سپاهان یکی از تیم‌های خوب است و مهره‌های خوبی دارد. نسبت به بازی لیگ برتر سپاهان مقابل ما خوب بازی کرد. اما ما از همه لحاظ سرتر بودیم. خدا را شکر بردیم و به مرحله بعدی صعود کردیم و باعث شادی هواداران شدیم.

مدافع آلومینیوم در مورد  اینکه دوست دارد در یک مرحله یک چهارم نهایی با چه تیمی بازی کنند، گفت:‌ فرقی نمی‌کند برای تک تک بازی‌ها برنامه‌ریزی کرده‌ایم، آماده هر بازی هستیم، سپاهان جزو تیم‌های خوب است با بردن این تیم کار خیلی بزرگی انجام دادیم. می‌توانیم به مراحل بالاتر برویم. برای‌مان فرقی نمی‌کند مقابل چه تیمی بازی کنیم. امیدوارم قرعه خوبی به ما بخورد. اگر برای فینال برنامه‌ریزی کرده‌ایم آمادگی بازی با هر تیمی را داریم. امیدوارم در کل به تیمی بخوریم که بتوانیم بازی زیبایی مقابلش به نمایش بگذاریم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول