اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

هافبک آلومینیوم:‌بودجه ما شاید نصف سپاهان هم نباشد/هرتیمی با این همه ستاره به حریفش فشار می‌آورد

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: قطعاً تیمی که این همه بازیکن، ستاره و ملی‌پوش دارد می‌تواند جاهایی روی تیم حریف فشار ایجاد کند.

هافبک آلومینیوم:‌بودجه ما شاید نصف سپاهان هم نباشد/هرتیمی با این همه ستاره به حریفش فشار می‌آورد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امید سینگ پس از پیروزی آلومینیوم مقابل سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی خوبی بود و تقریباً شبیه بازی لیگ بود که چند روز پیش با سپاهان داشتیم. در این دو بازی ما سرتر بودیم. درست است که آنها یکی دو شوت زدند و برای‌شان موقعیت گل حساب شد، اما از نظر تیمی، تاکتیکی، کار گروهی و دوندگی تیم ما در این دو بازی سرتر بود. خدا را شکر که از این بازی سربلند بیرون آمدیم. فکر می‌کنم بهترین شیرینی بود که می‌توانستیم به مردم استان مرکزی و اراک بدهیم. ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد کار به پنالتی ششم کشیده شود، گفت:‌ خودم را از نظر ذهنی برای پنالتی پنجم آماده کرده بودم. فکر می‌کردم پنالتی پنجم را می‌زنم. همیشه در پنالتی زدن سخت‌ترین را انتخاب می‌کنم چون اعتماد به نفسش را دارم. می‌دانستم یک کار بزرگ می‌کنم و خدا را شکر که به اینجا ختم شد. از این خوشحالم که آلومینیوم تیم قابل احترامی شده است، تمام رسانه‌ها و تیم‌هایی که همیشه جام می‌آورند و پرطرفدار هستند، می‌دانند آلومینیوم در لیگ و جام حذفی قابل احترام است و همه باید به آن احترام بگذارند.

سینگ در مورد اینکه محرم نویدکیا معتقد است سپاهان بیشتر از سایر تیم‌ها آلومینیوم را در اراک تحت فشار قرار داد، عنوان کرد: سپاهان تیم قابل احترامی است. بودجه تیم ما شاید نصف بودجه آنها هم نشود. قطعاً  تیمی که این همه بازیکن، ستاره و ملی‌پوش دارد می‌تواند جاهایی روی تیم حریف فشار ایجاد کند. حتی در بازی با استقلال یا پرسپولیس، سپاهان می‌تواند از لحاظ مالکیت و موقعیتی بالاتر باشد. آنها مقابل پرسپولیس خیلی خوب بازی کردند و حق‌شان برد بود اما باختند. به فوتبال بازی کردن امتیاز نمی‌دهند. هر تیمی برای تمام دقایق بازی برنامه داشته باشد موفق‌تر است. نویدکیا را شخصاً دوست دارم و تیم او واقعاً در همه بازی‌ها عملکرد خوبی دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول