اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دهقان: انتقال تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی در حال انجام است/بعضی‌ها‌ با شیطنت مطالبم را تغییر دادند

نماینده مردم ورزقان در مجلس با اشاره به انتقال تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی به صنایع مس گفت: بعضی‌های با شیطنت محتوای مطالبم را تغییر و موجب نگرانی هواداران تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی می‌شوند.

دهقان: انتقال تیم‌های تراکتور و ماشین‌سازی در حال انجام است/بعضی‌ها‌ با شیطنت مطالبم را تغییر دادند

اللهوردی دهقانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با پیگیری بنده، استاندار آذربایجان‌شرقی و سایر نمایندگان و مسوولان استان انتقال تیم تراکتور به صنایع مس در حال انجام بوده و شیطنت‌ها‌ در این مورد ره به جایی نخواهد برد.

وی گفت: این انتقال در حال طی پروسه قانونی‌اش بوده و قطعا تا زمانی که هنوز مالکیت به مس واگذار نشده و تغییر مالکیت به امضای طرفین نرسیده، مسوولیت تیم با مالک قبلی باشگاه است.

دهقان افزود: من در مصاحبه با یکی از رسانه‌ها گفتم آقای زنوزی می‌تواند تا زمانی که مالکیت باشگاه را در اختیار دارد، تیم را تقویت کند و قطعا‌ هزینه های تقویت تیم از صنایع مس قابل استرداد است، اما این به معنای این نیست که مالکیت همچنان با آقای زنوزی بوده و تقویت تیم بر عهده وی و من تاکید کردم در حال حاضر به دلیل اینکه قراردادی با مس منعقد نشده نمی‌توان هزینه‌ای از آنها گرفت و اگر آقای زنوزی هزینه کند می توان در انتقال باشگاه این هزینه را قید و به وی بازگرداند.

انتهای پیام/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول