اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

حضور ۱۰ هزار قزاق در گلستان نشان از عمق روابط قزاقستان و استان دارد

استاندار گلستان گفت: حضور بیش از ۱۰ هزار قزاق در این استان نشان از عمق روابط جمهوری قزاقستان و این استان دارد.

حضور ۱۰ هزار قزاق در گلستان نشان از عمق روابط قزاقستان و استان دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی‌محمد زنگانه استاندار گلستان در دیدار با «ایربال احمداُف» سرکنسول جمهوری قزاقستان در گرگان ضمن تبریک به وی برای انتصاب به عنوان سرکنسول جمهوری قزاقستان در گرگان اظهار کرد: از توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی با قزاقستان استقبال می‌کنیم.

وی با تاکید بر توسعه روابط با کشورهای همسایه گفت: دو کشور جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان دارای ظرفیت‌های بالایی هستند و ما از توسعه روابط اقتصادی و فرهنگی با این کشور استقبال می‌کنیم.

استاندار گلستان ادامه داد: رشد صادرات و واردات متقابل، توسعه گردشگری سلامت، تبادل دانشجو و استفاده متقابل از توانمندی‌های موجود می‌تواند موجب تحکیم ارتباطات دو طرف شود.

زنگانه خاطرنشان کرد: گلستان استانی با ظرفیت‌های بالای بالقوه و بالفعل است و حضور بیش از ۱۰ هزار قزاق در این استان نشان از عمق روابط دو طرف دارد.

به گزارش فارس، در حال حاضر خط پروازی گرگان_اکتائو فعال است و خط آهن ایران_ترکمنستان_قزاقستان نیز به عنوان یکی از کریدورهای ارتباطی از مرز اینچه‌برون گلستان می‌گذرد.

انتهای پیام/۲۳۰۷/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول