اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عصائب اهل الحق: به حکام امارات درباره دخالت در عراق هشدار می‌دهیم

دبیر کل عصائب اهل الحق در پیامی ضمن تبریک پاسخ نظامی انصارالله علیه ابوظبی، به حکام سازشگر امارات درباره عواقب ادامه دخالت آنها در امور عراق هشدار داد.

عصائب اهل الحق: به حکام امارات درباره دخالت در عراق هشدار می‌دهیم

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «قیس الخزعلی» دبیر کل عصائب اهل الحق عراق با صدور پیامی پاسخ نظامی ارتش یمن به ابوظبی را تبریک گفت.

الخزعلی در یک پیام توییتری نوشت: ما به برادران مظلوم یمن عزت و استقامت، تبریک می‌گوییم؛ کسانی که از کشورشان و ملتشان در برابر تجاوز ظالمانه ائتلاف ظالمی دفاع می‌کنند که ریختن خون کودکان، زنان و سالخوردگان یمنی را مباح کرده است و حکام امارات ید طولایی در این تجاوز دارد.

او افزود: این  پیشرفت خیره کننده در قدرت بازدارندگی یمنی‌ها و این روحیه انقلابی را تبریک می‌گوییم که با وجود همه درد و رنج ها و استکبار قدرت‌های شر و رذل به آن دست یافته‌اند.

شیخ الخزعلی تصریح کرد: این پیروزی یمنی  مصداق کلام خداوند متعال است که می فرماید« ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» و شما ای انصار الله، خداوند به شما برکت داده است و با قدرت خداوند قادر و متعال از پیروزی به پیروزی دیگری خواهید رسید.

او افزود: به حکام کشور کوچک امارات هم که با صهیونیست‌ها سازش کرده‌اند درباره عواقب ادامه دخالت‌هایشان در امور عراق و کاشتن بذر فتنه و تفرقه در بین فرزندان آزاده و شریف ملتمان هشدار می‌دهیم و به آنها می‌گوییم عراقی‌ها به شما و غیر شما اجازه نداده‌اند و هرگز هم نخواهند داد که با گستاخی به تعرض علیه حاکمیت عراق ادامه دهید و امنیت و صلح داخلی کشور عزیزمان عراق را تهدید کنید.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن شامگاه دوشنبه اعلام کرد که عملیات نظامی روز دوشنبه «طوفان» یمن در پاسخ به تجاوزات ائتلاف انجام شد و در این عملیات، نیروهای یمنی، فرودگاههای دبی و ابوظبی را هدف موشک و حملات پهپادی قرار دادند.

یحیی سریع تأکید کرد، این عملیات در پاسخ به افزایش حملات ائتلاف متجاوز بوده است که در پی آن، برخی از مواضع مهم و حساس امارات هدف قرار گرفت.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن در توضیح جزئیات این عملیات گفت: «عملیات با پنج موشک بالستیک و بالدار و چند پهپاد صورت گرفت و به اهداف خود دست یافت».

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول